ר' מלשכת ראש הממשלה

אשת היום היא ר' מלשכת ראש הממשלה. עובדת זוטרה שבהינף מילה ערבלה סביבה את כל הלשכה. היא לא פחדה לספר לבכיר אחר שיחסו האישי מידי של ראש הסגל נתן אשל מטריד אותה, ולקשור סביב ראשו עננת חשדות ציבורית. עכשיו היא חוששת להעיד. היא אומרת שהוא חזק מדי. היא גם חוששת להיחשף בתקשורת ולשאת בתוצאות. אם היינו יכולים לסמוך על טיפול הוגן מחוץ לאור הזרקורים – למה לא. אבל יותר מדי פעמים הוכח כאן שבלי אור השמש אין חיטוי אמיתי.

יואב גלנט מחפש גז

השבוע מלאה שנה לביטול המינוי של יואב גלנט לרמטכ"ל, אבל הוא דווקא חוגג. את מה? את מינויו למנכ"ל חברת חיפושי נפט וגז שבבעלות איל ההון בני שטיינמץ. איזו משכורת ייקח הביתה? עוד לא ברור, אבל בואו ניקח השראה מרב אלוף במיל. גבי אשכנזי, שמכהן כיו"ר חברת שמן ומשתכר מאה אלף שקל בחודש פלוס אופציות שעשויות להניב לו עשרות מיליוני שקלים. מה הם מביאים לחברות האלה? חוץ מניסיון ניהולי, יש להם בחיוג המהיר את כל צמרת המדינה, כולל את מפקד חיל הים.

משה קצב מחפש שותף חדש לתא
באביב יגיח מהכלא שלמה בניזרי מקוצר-העונש. ההפסד לחיי הכלואים, כך אומרים בשב"ס, יהיה ניכר. שר הבריאות לשעבר היה מלמד אותם תורה ומדע וגם מטה אוזן לבעיותיהם. אבל מי שיזיל הכי הרבה דמעות ביום השחרור יהיה הנשיא לשעבר משה קצב, השותף לתא. קצב לא צריך לדאוג; יש לו עוד כמה שנים בפנים, לא מופרך להניח שמחליף משורות הממשלה או הכנסת יגיע מתישהו.

>> תופעה בשם הרב יצחק פנגר

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50