היא הורידה 29 קילוגרמים ממשקלה, היא גזרה את חבל הטבור כשחברתה מירי מסיקה ילדה, ויש לה 62,300 עוקבים באינסטגרם. עם תחילת העונה השלישית של "בית ספר למוסיקה", תפסנו את המורה קרן פלס במסדרון כדי שתענה על השאלון שלנו - והיא לא חסכה בתשובות כנות.

מה עושה אותך מאושרת?
"מה שהכי גורם לי אושר בעולם היום, אני מצטערת, ממש מצטערת, מתנצלת בפני קרן הרווקה שהיתה צוחקת על התשובה הזאת, אבל הילדים שלי. הילדים שלי ופופקורן. אני לא יודעת באיזה סדר".

מה ההרגל המגונה שלך?
"אני חושבת שההרגל המגונה שלי זה זלילה. לא חשוב באיזה משקל אני אהיה, אני זללנית נוראית".

מה אנשים לא יודעים עליך?
"שהפסקתי לעשן. אני חושבת שאף אחד לא יודע עליי שעישנתי. ועכשיו בגלל זה גם אף אחד לא יודע שהפסקתי".

מה הדבר הנועז ביותר שעשית?
"הדבר הכי נועז שעשיתי בחיים, ללא צל של ספק, זה ללדת בלי אפידורל. זה נועז".

מי אתה באמת, נועם טור?
"נועם בן זוג מושלם, אני חושבת שראוי להגיד איזה בן אדם גדול הוא, ולא רק אליי שאני חלק מהחיים שלו וחלק מהמשפחה שלו. פשוט בן אדם גדול. בן אדם טוב ובן זוג טוב".

איזו אמא את?
"אני אמא מאוד ילדותית. יש לי ילד אחד מוזיקלי וכזאת ילדה זייפנית שאלוהים, אני מקווה שזה ישתנה. אבל היצירתיות, בלי קשר למוזיקה, כיף לי שיש לי ילדים כי יש לי פרטנרים, עם מי להשתעשע קצת".

איך המורים ב"בית ספר למוסיקה"?
"רוני דלומי מגיעה מהמקום הסקרן, הילדי, אבל אל תטעו, רוני דלומי היא מאוד שובבה, וערמומית, ומסוכנת. שרית חדד היא הדבר הכי מצחיק שקרה לי השנה. יש לה כל כך הרבה אישיות שנשפכת ממנה. יהורם גאון הוא אציל נפש. פשוט עושה את העבודה שלו. בן אדם מאוד מקצועי. ואתה אומר, לא סתם בן אדם נהיה יהורם גאון".

איך העבודה עם ילדים?
"כל ילד הוא אחר וכל מפגש עם הילד הוא אחר ומה שבטוח, זה ממש מעניין. אני באה לעבודה סקרנית ואני יוצאת מהבית ואומרת לנועם איזה כיף לי שזאת העבודה שלי".

פייסבוק או אינסטגרם?
"וואו וואו וואו. זה כמו אמא ואבא. רציתי להגיד אינסטגרם כי שמים שם את התמונות וזה מדבר בעד עצמו ותמונה אחת שווה אלף מילים. אבל היא לא שווה אלף צלילים ובפייסבוק אני יכולה לשים שיר, באינסטגרם זה רק 15 שניות. אז פייסבוק".

קניה ווסט או טונה?
"טונה. זה דג הרבה יותר טעים".

טבעוני או על האש?
"על האש. כן, אני מהאנשים הלא מוסריים".

אוהל או צימר?
"איזה בושות. לגמרי צימר, ואם אפשר מלון".

עקבים או סניקרס?
"דניאלה לונדון-דקל כתבה פעם שעקבים לא עושים אותך רזה יותר. הם רק עושים אותך יותר על עקבים. עקבים".

מה החלום הגדול שלך?
"להיות מסוגלת לעשות רק את מה שאני רוצה. להיות באיזה מקום בודהיסטי עם עצמי, שאני קמה בבוקר, עושה מה שאני אוהבת, חיה את ההווה וכל היום מסתובבת עם חיוך".

"אנשים" - רביעי וחמישי ב-18:50, שבת ב-23:00