גדול הטייקונים הוא גדול החייבים בישראל
גם הבוקר לא נהנה נוחי דנקנר לפתוח את העיתון הכלכלי דה-מרקר, שמבקר אותו בתקיפות על בסיס יומיומי בשנים האחרונות. מי שנחשב באופן לא רשמי לגדול הטייקונים בישראל, הוא גם גדול החייבים שבהם, על פי הרשימה שפורסמה בעיתון. חמישים ואחד וחצי מיליארד שקלים של חובות מעיקים על הקבוצה שבשליטתו. אחריו ברשימה מככבים עידן עופר, יצחק תשובה, אליעזר פישמן, אילן בן דב ובעצם רבים מהטייקונים בישראל, שחייבים יחד סכום אדיר של 180 מיליארד שקל, לנו הציבור ולבנקים. 180  מיליארד שקל שהם יותר מחצי תקציב המדינה. אמרו "מרבה נכסים מרבה דאגה", והיו צריכים להוסיף – במקרה של הטייקונים, הדאגה היא גם שלנו.

חוזרים הביתה
השיר "חוזרים הביתה", שיתוף הפעולה בין שלמה ארצי ואריק איינשטיין, ששוחרר היום, כמעט ולא קרה: "בהתחלה היתה לי איזושהי רתיעה מהעניין של הסטוץ והפיקנטריה שהבנתי שזה מה שיתלווה לשיר, ופחות ישימו לב לשיר, יותר לפיקנטריה, שאנחנו עושים ביחד, ... אבל אחרי זה חשבתי לעצמי, נשמע את השיר, אם הוא טוב ואפשר לעשות דואט אז למה לא? שיגידו מה שיגידו". אמר היום אריק איינשטיין בראיון.
אז באמת, סלח לנו אריק, אבל אי אפשר שלא להתפעם ממפגש כזה של שני ענקים, מפגש כל כך חד פעמי, שגם בשיר עצמו צריך להיאזר בסבלנות עד ששומעים את קולותיהם משתלבים זה בזה, "עומדים על שביל חיים בתוך החושך, שים לב הטוב מגיע בדממה דקה". כשסוף סוף הטוב מגיע, זה נהדר. יותר משמונים שנות קריירה משותפות זה לא משהו ששומעים כל יום בשיר אחד מרגש. זיקוק של הזיקוק של הישראליות השלמה-ארצית. מוכרת, טיפה שחוקה, ועדיין רלוונטית, מהדהדת איזה קול פנימי. ואריק, לא יכולנו שלא לשים לב למילים ששרת בסוף השיר: "תקשיב לרוח וללב יש צל חומק שם, להתראות באיזו הופעה".

אנשים, ראשון- שלישי ב-18:50

>> לכל האנשים שכולם מדברים עליהם