הם אחד הזוגות המוכרים על מסך הטלוויזיה ובחיים האמיתיים, וחולקים שולחן משותף בהנחיית תוכנית הבוקר שאף נקראת על שמם, פאולה וליאון. הצלע הנשית בצמד, פאולה רוזנברג התראיינה לאפרת וכטל בתוכנית אנשים (22:50, קשת 12), והגיבה לביקורות שהיא מקבלת על המשקל.

"קודם כל, אני כוסית של החיים, אם המצלמה יכולה להתמקד", הפנתה את מבטה לעדשה ומשם התייחסה למבנה גופה, "אני לא מסתכלת על עצמי ביחס לגברת מושלמת, גל גדות, שהיא באמת מושלמת ברמות. אבל יש לה סוג גוף, שאת יודעת לכמה בנות יש באמת מבנה גוף נורא גבוה, צנום ועם אחוזי שומן נמוכים כל כך? פחות מאחוז. אבל אנחנו רואים את כולם בתקשורת, ואז נראה לנו שלרוב האנשים יש גוף כזה".

עוד הוסיפה בנושא: "יש לי מבנה של בטן של כל המשפחה, ירכיים וזרועות ברוך השם. חזה. אין לי גנים של מרתוניסטית, אבל לעומת הגנים שלי, אני בגיל 42 וחצי מרגישה חזקה ואנרגטית, בגוף שלי הדברים עומדים במקומם".

נוסף על ביקורת המשקל, גם בן זוגה של פאולה, ליאון רוזנברג, מקבל לא פעם ביקורות על דרך ההתנהלות הזוגית שלו: "אם אני פחות דומיננטי, זה אומר שאני סמרטוט של פאולה? אם היא אומרת משהו ואני מסכים איתה, מה זה אומר, שאני לא גבר?".

לטענתו, הגברים של היום מתמודדים עם עולם חדש של גבריות, ששונה מהעולם בו גדל: "גדלנו בבית שבו היה מאוד ברור שאבא זה אבא. זה אומר שהוא שהוא מפרנס, הוא מטיף והוא לא מראה רגשות. הוא גם לא חלש אף פעם, הוא תמיד חזק. ואם הוא לא מרגיש חזק אז הוא צועק יותר חזק".