אתם בטח מכירים את רביב, ניר ואלירן  בתור "הפרויקט של רביבו", ההרכב שמבצע קאברים לשירים ים תיכוניים משנות ה-70 וה-80. רביב וניר הם אחים, ואלירן רק קרוב אליהם כמו אח. לקליפים שלהם יש מיליוני צפיות ביוטיוב, ואלבום הבכורה שלהם הגיע למעמד של אלבום זהב. עכשיו כשהם גם שופטים ב"משפחה בהופעה" (שישי ושבת, 19:00, ערוץ 24), תפסנו אותם לכמה שאלות קצרות:

מתי נכנסה המוזיקה לחייכם?

"בגיל מאוד צעיר, מגיל אפס זה מה שאנחנו יודעים. אמנם אלירן לא גדל איתנו באותו בית אבל בשני הבתים גדלנו על מוזיקה. זה הגיע מכל הכיוונים: מההורים, מהסבא ומהסבתא".

איך התחיל הפרויקט של רביבו?

"הכל התחיל מאהבה גדולה וגעגוע שהיה לשלושתנו למוזיקה, אני כמי שיוצר מוזיקה עכשווית מאוד התגעגעתי למוזיקה של פעם", מספר ניר, "החברות בינינו והכיף הגדול יצר משהו מאוד מיוחד". "ומאז הכל היסטוריה", חותם אלירן.

מה גורם לכם אושר?

"להבין שבפרויקט אנחנו עושים משהו מבורך, אנחנו גורמים לילדים לחייך ובכלל להרבה מאוד אושר", מספר רביב, וניר לא יכול שלא להשחיל בדיחה: "זה אושר? תחשוב על האושר שאתה אוכל איזה סטייק טוב עם סלט קטן בצד, זה אושר".

איזה תגובות אתם מקבלים ברחוב?

"התגובה הכי נפוצה שאנחנו מקבלים ברחוב היא שאנשים אמרים לנו שהחזרנו אותם אחורה", מספר אלירן, וניר מחדד: "אנשים אומרים לנו שנשב לעשות איתם חפלה".

מה החלום שלכם?

"שהדבר המופלא הזה לא ייפסק לעולם", אומרים פה אחד אלירן ורביב אבל לניר יש משהו אחר בראש: "החלום שלי זה שהילדים שלי יגדלו ויהיו בריאים ושהכל יסתדר, כל השאר זה בונוס".

משפחה בהופעה, שישי ב-18:00 ושבת ב-19:00, ערוץ 24