את הסיפור של מורן מזוז אפשר להגדיר כנס. מזוז, שנולדה עם לקות ראייה הצליחה לפרוץ בעונה השביעית של "כוכב נולד" כזמרת אבל זה לא נגמר שם. ב-2012 היא עברה תאונת דרכים והובהלה לבית החולים במצב קשה, ממנו התאוששה אחרי שיקום ממושך. 6 שנים מאז אותה תאונה, מזוז חזרה להופיע ומתחזקת זוגיות עם המפיק שלה, ארז דלל. בתחילת מערכת היחסים הזו, מזוז התמודדה גם עם דחייה מבן הזוג שבאופן מפתיע לא קשורה בסיפור המורכב שלה.

"כשהכרתי את חבר שלי, את ארז אז הוא אמר לי שהוא לא אוהב נשים מלאות", מספרת מזוז בראיון לניב גלבוע, שישודר הערב ב-17:15 בקשת (ערוץ 12), "שקלתי 80 ומשהו, הוא אמר לי 'תקשיבי מורן אתה מה זה יפה בפנים אבל אני לא יכול לסבול את זה'. בחורה אחרת הייתה מעיפה לו מה זה סטירה. הוא באמת שמנופוב, הוא בקטע שבחורה צריכה להיראות טוב. בדייט השני או השלישי, לא הבנתי למה הוא מדבר איתי אבל הוא לא מקדם את זה לשום מקום. ואז הוא אמר 'אני אצא עם כל דבר, אני לא אצא עם שמנות'".

דבריו של בן הזוג פגעו בה והובילו אותה, בצדק או לא, לשינוי. "בחורה אחרת הייתה נפגעת מזהף אני נפגעתי מזה כי באמת ניסיתי את כל הדיאטות כבר. למה ירדתי במשקל? התלהבתי ממנו מאוד, הוא עשה לי את זה".

"אנשים" עם חיים אתגר וקורין גדעון: ראשון עד חמישי ב-17:15 בקשת, ערוץ 12