אלי יש חזר השבוע לכותרות אחרי שפרסם סטטוס מעורר מחלוקת בו האשים את ארגוני "בצלם" ו"שוברים שתיקה" ברצח המזעזע של דפנה מאיר זכרה לברכה. "האשמתי אותם בהסתה, לא ברצח, מי שרצח הוא המחבל", אומר היום ישי לדרור גלוברמן במסגרת התכנית "אנשים".

"למרות הכל, אני לא מתחרט על הסטטוס שכתבתי, אמרתי בסטטוס שהם אשמים בהסתה – הציטוט הוא שההסתה של הרשות הפלסטינית שגורמת לרצח. הסטטוס הזה בא לומר די! מספיק להוציא דיבת חיילי צה"ל רעה. אני חושב אנחנו צריכים להביע יותר סולידריות. המדינה הזאת קרועה. אמרתי את אשר על ליבי והאמת קובעת – אותו דבר אמרתי גם לגבי המסתננים. אחרי הרבה דברי אמת שאמרתי תקפו אותי, והיום רואים בחו"ל ובארץ כמה צדקתי".

פיגוע בעותניאל: "בצלם" ו"שוברים שתיקה" הם האחראים לעוד רצח נתעב.אני המום ומזועזע מהפיגוע הרצחני בעותניאל. האכזריות של ...

Posted by ‎אלי ישי‎ on Sunday, January 17, 2016

בעקבות אותו סטטוס של ישי, היו גם כמה עיתונאים חרדים שיצאו נגד השר לשעבר, וטענו שהוא מחזיק ברמת משכל של ילד בגן. מה יש לישי להגיד נגד אותם עיתונאים? מתברר שלא מעט: "לא יודע מי אמר את זה, אבל כמובן שיש כמה כתבים שעובדים אצל 'צד אחר', ומה שלא אעשה ומה שלא אכתוב, הם יהיו נגדי. אני אמרתי את אשר ליבי וכך גם אעשה בהמשך".

גם לחובות בעקבות מערכת הבחירות האחרונות, בה נכשל בגדול, התייחס ישי, כשאמר שהוא מקווה להתאושש מהם בקרוב, והתייחס גם לחזרה אפשרית לש"ס: "אנשי ש"ס יקרים לי והם בשר מבשרי, ואני מתכוון לשרת אותם. אני לא סוגר את הגולל, מבחינתי אני כן משרת את ציבור ש"ס, והעיקר הוא שנעשה את הכל למען החברה בישראל".     

עוד ב"אנשים":

"אנשים"- רביעי, חמישי ושבת ב-18:50