זמן קצר אחרי הפרידה המתוקשרת מיהודה לוי, לנינט טייב יש אהבה חדשה. עד השבוע האחרון יוסי מזרחי היה גיטריסט אנונימי, חבר בלהקת "הקולקטיב". אבל לאט לאט השמועות בנושא התרבו ומזרחי הפך לבחור שכבש את ליבה של הרווקה הכי מבוקשת במדינה.

לנינט יש היסטוריה ארוכה של חיבור בין קריירה מקצועית לחיי האהבה: עוד בתחילת דרכה, לפני כעשור, היא ניהלה מערכת יחסים עם רן דנקר, ששיחק לצדה בסדרה "השיר שלנו" והשניים הפכו מזוג על המסך לזוג הנוצץ של המדינה. כשנה מאוחר יותר היא פגשה את יהודה לוי על במת מופעי חנוכה והכל השתנה: על אף ששניהם היו במערכות יחסים באותה התקופה, לוי וטייב מצאו את דרכם אחד ללבו של השניה והפכו לזוג המלכותי החדש, זוגיות שנמשכה שמונה שנים ארוכות וכללה מגורים משותפים ואירוסים שבוטלו.

מקשר מקצועי לקשר רומנטי

ככל הנראה, הפעם נינט חיפשה מישהו שרחוק שנות אור מהעין הציבורית, אבל כמו במקרים קודמים גם הקשר איתו החל דרך החיים המקצועיים. מזרחי יאלץ להתרגל לסטטוס החדש ולהפוך מאנונימי לאובייקט מבוקש בקרב צלמי הפפראצי ומדורי הרכילות.

השניים נפגשו לראשונה כשהוא הפיק עבורה, יחד עם עידן רבינוביץ', את האלבום "כל החיות ידעו": "כבר בעשייה של האלבום הזה שעבדתי עליו עם אנשים מדהימים, הסתגרנו במשך שבועיים ולא יצאנו מהאולפן. הרגשנו שיש שם משהו שונה", סיפרה טייב לפני מספר חודשים. כנראה שהתחושות התגלו כרציניות וחצו את הגבול המקצועי, מה שייתכן שהוביל לפרידה המתוקשרת מלוי. 

מזרחי ממשיך ללוות אותה בהופעות והשניים מעבירים יחד שעות ארוכות. מאז פורסם הרומן הם מנסים לשמור על עמימות וגם הקולגות מ'הקולקטיב' נמנעו מלהגיב בזה אחר זה, אבל מקורבים לבני הזוג מספרים שנינט לא רק מאוהבת אלא ממש זורחת.

 הכתבה המלאה תשודר הערב ב"אנשים", 18:50, ערוץ 2