מה עושה אותך מאושר?
"מה שגורם לי אושר זה כשאני מופיע מעבר לים, מופיע בחו"ל, והילדים מתקשרים אליי ואומרים לי, 'אבא אתה חסר לנו'. זה גורם לי אושר עילאי, ואני רוצה רק לחזור הביתה".

זכרון ילדות בלתי נשכח?
"שהייתי באודישנים לפסטיבל, אז זה היה פסטיבל, ולא התקבלתי לאודישן. והיום אני בטוח שהם רואים ושהם התחרטו". 

מה היתה העבודה הראשונה שלך?
"בגיל הנעורים שלי, בגיל 13-14 בחופשות שלי, הייתי מוכר סברס. היתה לי בסטה של סברס ליד הבית, סברס עם קרח".

מתי גילית את הכישרון המוזיקלי שלך?
"את הכישרון המוזיקלי שלי גיליתי בגיל 13 או 14. הופעתי באירוע משפחתי ושרתי ואנשים הזילו דמעה. אז אמרתי, כנראה שיש פה איזה משהו שמרגש את הקהל, ומפה המשכתי עם זה הלאה".

איזה הרגל מגונה יש לך?
"יש לי הרגל מגונה מטורף, שאני חוזר מהופעות אני סוגר את האוטו 5-6 פעמים. יש לי הרגשה שהאוטו לא נסגר, אז אני בודק כל הזמן את הדלתות, שהן נסגרות - גם אחרי נעילה". 

איזה בן זוג אתה?
"לא רומנטיקן מיוחד. אצלי הכל נפתר בכסף. לא קונה מתנה ליומולדת, אני נותן כסף, עדיף לי. פותר את כל הבעיות".

איזו בת זוג דורית?
"אשתי היא בת זוג מאוד מיוחדת, היא דאגנית, חרדה, דואגת לי ברמות מטורפות. בלעדיה אני כלום. זה מתחיל מהקפה בבוקר ועד להירדם בלילה במיטה".

איזה מן אבא אתה?
"אני אבא מאד חרד. אני כל לילה חוזר מהופעה ובודק אם הם נושמים, נותן נשיקה, אני דואג. אני גם קם באמצע הלילה. זה החיים שלי, זה החמצן שלי, הילדים שלי". 

איזה שחקן כדורגל אתה?
"אני שחקן כדורגל כמו שאתם מכירים אותי ב'גולדסטאר'. המחשבה, הטקטיקה, הגאונות של הכדורגל, אין את זה לאף אחד במשחק כמו שיש לי. ואני טקטי. הרגליים לא עובדות אבל הראש עובד". 

זיכרון בלתי נשכח מ"גולדסטאר"?
"כשהופעתי בשגרירות ארגנטינה של ישראל, בבואנוס איירס, שרתי את השיר שלי 'יא חלאולאו' בהשמעת בכורה בשגרירות בארגנטינה. והשגרירה רקדה איתי 'יא חלאולאו'".

מה החלום הגדול שלך?
"החלום הכי גדול שלי הוא דווקא לא בעניין השירה. אני רוצה לעשות סרט. סרט בורקס, שיזכיר את הסרטים של פעם, של זאב רווח. סרט כזה, בכיכובי, אני בטוח שזו תהיה הצלחה מסחררת - ושם הסרט יהיה 'יא חלאולאו'". 

"אנשים" - א'-ג', 18:50