בשבת הקרובה (אחרי החדשות, קשת 12) "נינג'ה ישראל" חוזרת למסך עם מכשולים חדשים ומטורפים במיוחד, שהגיעו לארץ היישר מאוסטרליה. בין כל המתמודדים אליהם נחשפנו בעונה הקודמת בלטו במיוחד סול ואמור, זוג אוהבים שמכורים לתוכנית, ואפילו בנו בחצר הבית שלהם מסלול נינג'ה אישי משלהם. 

למי שלא זוכר, סול בוסיאן (36) צלח את כל המכשולים במוקדמות והצליח לעלות לשלב חצי הגמר ואמור פז (26), למרות נפילה מפוארת למים, הצליחה לעבור לאותו שלב. למרות המאמצים הרבים וההצגה המרשימה שהצליחו שניהם לתת לקהל, הם לא שרדו את מכשול זינוק הטבעות בחצי הגמר. אבל תשמרו את הדמעות שלכם ואל תדאגו לצמד הדביק, כי הם התאמנו שנה שלמה ועכשיו הם ינסו שוב להפוך לנינג'ות הבאות של ישראל. 

"אני עברתי להתעסק בתחום של 'הנינג'ה", סיפר סול לאפרת וכטל על האופן בו חייהם השתנו מאז הופיעו על המסך, "הייתי קופירייטר שמונה שנים". אמור שלצידו סיפרה שהתחום צובר תאוצה בארץ וכי שניהם מקבלים המון תגובות מפרגנות ברחוב. "אנחנו הולכים ברחוב, מכירים אותנו, מתייחסים אלינו כמו לגיבורים מקומיים. זה ריאליטי כל כך חיובי, זה מדהים לראות. מילד קטן ועד סבים וסבתות".

הכירו את סול בוסיאן ואמור פז (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
מתוך "נינג'ה ישראל" | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

את האהבה לתוכנית שניהם לקחו צעד אחד קדימה יותר מהשאר כשהקימו מסלול נינג'ה בחצר ביתם שבמעיין צבי. לאחרונה שודרג ושופץ מחדש המסלול ובימים אלו תמצאו שם שלושים מכשולים מאולתרים, עליהם הם מתאמנים באופן יום יומי - מסולם הסלמון האימתני ועד ה"ווינג נאט", מכשול פופולרי באוסטרליה ובארצות הברית ששניהם מקווים שיעשה השנה עליה. בכל סוף שבוע הם מקפידים לארח את החברים מ"נינג'ה" לסשן אימונים וחולמים בסופו של תהליך לבנות מכון נינג'ה אמיתי משלהם. 

הם הכירו אחד את השנייה במתחם טיפוס בתל אביב לפני שש שנים. היא סגנית אלופת אירופה לשעבר בטיפוס והוא רק חובבן. סול הפלרטטן זילזל ביכולות הטיפוס של אמור ואמר לה שאם תתמיד באימונים תוכל להיות אלופת ישראל בטיפוס, מבלי לדעת על העבר המזהיר שלה. היא סירבה לתת לו את המספר שלה ואתגרה אותו לצלוח את המסלול הקשה בקיר הטיפוס. סול הפתיע וטיפס את הקיר פעמיים, וכך התחילה מערכת היחסים בין השניים.

הם יצאו תקופה, אבל הזוגיות לא צלחה ולאודישנים של התוכנית בשנה שעברה הגיעו בנפרד. שם, בין המכשולים ניצתה האהבה מחדש. "זה פתאום יצר סדר בזוגיות שלנו", סיפרה אמור, "כל מה שלא עבד לפני פתאום ממש עובד עכשיו, בקטע מוגזם". האהבה בין השניים כל כך חזקה שאמור התחייבה שאם יגיעו שניהם להתמודד בהר המידוריאמה, תהיה שליפת טבעת.

סול ואמור מתכוננים לחצי הגמר  (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
מתוך "נינג'ה ישראל" | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12