מרב מיכאלי הייתה אשת תקשורת לוחמנית ובועטת עד שהחליטה לשנות מסלול ולהיכנס לעולם הפוליטיקה. אבל בחייה האישיים היא חוותה שינוי משמעותי נוסף ונכנסה לזוגיות עם איש התקשורת והטלוויזיה ליאור שליין, הצעיר ממנה ב-12 שנים. מיכאלי אוהבת לשמור על כל האופציות פתוחות: היא לא התחתנה ואין לה שום כוונה לשנות את אורח חייה לטובת צאצאים, למרות שבן הזוג שאמר שישמח לכמה. כשמנסים להעלות את הנושא בשיחה היא נשארת בשלה והתגובה שלה נחרצת: "לא שוב, בחיאת די. איזה שעמום", היא אומרת.

"המגורים הנפרדים מאפשרים לנו לשמור על הזוגיות"

מאז הפיכתה של מרב לחברת כנסת הזמן המשותף של השניים פחת משמעותית: "אנחנו פחות מבלים יחד. זו הרעת תנאים מאוד ניכרת", היא מודה. מסתבר שבני הזוג מצאו דרך מקורית ושנויה במחלוקת לשמר את הזוגיות: להפריד כוחות. הוא תומך בה אבל לא בעמדותיה הפוליטיות, את זמנם המשותף המועט הם משתדלים לא לבזבז על ויכוחים ונשארים שכנים במקום לאחד כתובות: "זה לא טריוויאלי לגור בשתי דירות נפרדות וזה לא מובן מאליו. רק בגלל שזה איתו זה מתאפשר", אומרת מיכאלי.

שליין מסכים ומתגאה גם הוא בסידור החדש. מבחינתו הוא אף מגדיר את זה כדבר שמסייע להם לשמור על זוגיות מוצלחת: "כשנפגשנו היא כבר הייתה כוכבת שנים רבות בטלוויזיה אני הייתי בתחילת דרכי. הדירה שמעליה התפנתה, מכרתי את דירתי וקניתי אותה. ככה אנחנו חיים ואני ממליץ לכל מי שמתאפשר לו ללכת על זה- בלי נישואים ברבנות, בלי נישואים בכלל, בשתי דירות נפרדות", הוא אומר.

הכתבה המלאה תשודר הערב ב"אנשים", 18:50, ערוץ 2