גן חיות, זו כנראה הדרך הטובה ביותר לתאר את מה שהתרחש אמש בספארי רמת גן, אליו התקבצו כל כוכבי "הפרלמנט" להקרנת הבכורה של הפרק הראשון בהעונה השנייה והמפתיעה שחוזרת ביום חמישי הקרוב למסך.

הראשונה שסיימה את הסיבוב הקצר בין הפילים לנמרים הייתה ליאת הר לב, הידועה כאירנה, שמתרגשת במיוחד לקראת חזרתה של התכנית: "אירנה חוזרת וזה חבל על הזמן יעני", צוחקת ליאב תוך כדי חיקוי הדמות, "היחסים שלה עם שאולי והעולם הולכים ומעמיקים ואין שום סיכוי שהפעם יעקפו אותה בתור".

לפתע, משום מקום, מגיע זרחו, המשחק את אמציה ואת אחיו של שאולי, שמרגיש לגמרי בבית בין כל החיות: "אם הייתי חיה בטח הייתי אחת כזו שמפריסה פרסה ושומרת מסורת", הוא צוחק וליאת מיד קובעת עובדה: "אירנה בטח הייתה חיה רעה יענו, נמרה או טגריסית שורטת".

איך נראה הבן של שאולי?

אירנה אשת חיל (תמונת AVI: mako)
הם חוזרים! | תמונת AVI: mako
בפינה אחרת של הספארי פגשנו את אסי כהן ויובל סמו: "זה מעמד מאוד מרגש", מודה אסי, "ואם אני צריך לבחור איזו חיה אני, אז אני הולך על אריה, ונמר בשביל שאולי". סמו, שמודה על גניבת פאנץ' מאסי מספר: "הוא תמיד אמר לי שהדמות של אבי היא כריש רחוב, אז אני הולך על זה".

אסף הראל, מי שנחשב לאבי הסדרה, מספר שהפעם הייצור עלה ב-150%: "יהיו העונה שישה פרקים וכולנו נזכה להכיר לראשונה את הבן של שאולי ואשתו של אמציה". מכיוון אחר מגיע לפתע מריאנו שמחזק את דבריו של הראל ותוך כדי שהוא זוכה לקבל נשיקה רטובה מאסי, הוא זוכר לעדכן שהולכת להיות עונה מעולה ואסי הוא בכלל חתיך על.

את הסיום השארנו לקראקו, הלא הוא מאור כהן, שלא יכול היה להתנתק מאירועי היום: "אני לא יודע איך אנחנו משתלבים היום במציאות הישראלית, אבל יאללה קדימה, חייבים לעשות משהו ובוא נקווה לשלום, זה הכי חשוב".

עריכת וידאו: רונה ליר ברזילאי

"הפרלמנט" חוזרת, חמישי הבא ה-17.7, ערוץ 2

>> לצפייה בכל פרקי העונה הקודמת, לחצו כאן