היום זה קורה. אחרי חודש של דחייה מלחמתית וציפייה גדולה, נפגוש הערב את כל חברי הפרלמנט בעונתם השנייה והמצחיקה לא פחות. רגע לפני שהם חוזרים, הצטרפנו אליהם ליום הצילום של אחד המערכונים כדי לשמוע מה באמת קורה שם מאחורי הקלעים: "אנחנו מצלמים את מה שאמור להיות מערכון פתיחת העונה", מספר במאי הסדרה, אסף הראל. "מדובר במערכון בו כל החברים מגיעים לעל האש בבית של הקטור".

בין הצילומים פגשנו גם את מריאנו ומאור כהן שמתרגשים מאוד לקראת העונה החדשה, כדי לברר איתם האם יש איזו סצנה שצולמה ולא נכנסה אחרי עריכה: "הייתה סצנה של חנות מין שלא נכנסה בסוף", מספר מאור, ומריאנו מעדכן שזה כנראה יכנס למקום אחר. ומה לגבי החששות הטבעיים לקראת עליית העונה החדשה? מאור מנסה לעשות סדר: "אתה מפחד שגם אם זה טוב, אולי לאנשים נמאס, זה קצת כמו אוכל", ומריאנו שוב זוכה לתת את המילה האחרונה: "למרות הכל אנחנו עדיין עושים את זה ונהנים מהעניין".

"אני המקצוע שלי זה לא לעבוד"

אם יש מישהו אחד שבשבילו יום צילום הוא לא ממש לונה פארק, זה ללא ספק יובל סמו שמגיע בבוקר עם שיער שופע והופך לאבי בעל הקרחת: "אני מגיע בחמש וחצי בבוקר, יושב עם המאפרת שעתיים, היא מספרת לי על ההיריון שלה, ואני אומר לה שזה מאוד מעניין", הוא צוחק, "שאר החבר'ה מגיעים בשבע וחצי, אוכלים ארוחת בוקר, אני מצטלם, אומר כמה טקסטים והולך הביתה".

עוד מספר סמו על העבודה, אבל מכיוון שונה לגמרי: "אני המקצוע שלי זה לא לעבוד. כבר שמונה דורות שלא עובדים אצלנו. סבא רבא שלי הביא את המקצוע של אבטלה לארץ, ובזמנו אנשים צחקו לו בפרצוף והיום חביבי כבר יש למעלה ממיליון מובטלים", הוא אומר תחת דמותו הקורעת של אבי.

את הסדרה, כידוע, יצרו, כתבו הפיקו וערכו החברים עצמם, וזרחו מתנדב לספר על העבודה מאחורי הקלעים: "אנחנו מתכנסים בדרך כלל אצל אסי בבית כי יש שם יותר אוויר. אצלי הכל קלסטרופובי", הוא מתבדח, ועובר לדבר על כל הכסף שהרוויח בשנים האחרונות: " אני שמח לדבר על זה כי תרמתי את מרבית הכסף", הוא צוחק, "האמת היא שאני גרוע מאוד בהתנהלות עם כסף".

"הפרלמנט" בעונה חדשה, הערב (חמישי), אחרי מהדורת החדשות

> את מערכון התכנית שנבחר לאהוב ביותר כבר ראיתם? 

>> לצפייה בכל פרקי העונה הקודמת, לחצו כאן