חודש עבר מאז הייתה אמורה לעלות לאוויר העונה החדשה של "הפרלמנט", ועכשיו, אחרי תקופה לא קלה שעוד לא הסתיימה, בחמישי הקרוב צפויים לחזור החברים הכי מצחיקים על המסך שלכם לסיבוב נוסף.

במסגרת הלילה הלבן של אולפן קשת ששודר בסוף השבוע, נזכרנו באירוע ההשקה החגיגי שהתקיים בספארי לפני כחודש, ובנוסף פנינו אל אחד מכוכבי התכנית, יובל סמו, כדי להבין מה אחוז ההתרגשות בגופו לקראת החזרה: "העונה הזו יהיו רק שישה פרקים" הוא מספר, "סוג של סדרת בוטיק. הם עובדים המון זמן על כל פרק ופרק ומכיוון שאני לא כותב אני לא יכול לדרוש מהם ליצור עוד", הוא צוחק.

אגב, בצילומים יצא לך לאלתר?

"לא, ממש לא. הכל מתוסרט. הם ממש שומרים על הטקסט ופה ושם הם פירגנו לי מדי פעם והוספתי משהו".

ומה היה הכי קשה בצילומים?

"השעה המוקדמת. תמיד הייתי מגיע לפני כולם כדי לעשות את הקרחת - בחמש בבוקר כבר הייתי על הסט ושעתיים אחרי זה כל השאר היו מגיעים".

"אני חולה על ג'ורג'" 

אם נחזור בזמן בערך כ-30 יום לאחור, ממש עם תחילתו של מבצע "צוק איתן", נוכל לזכור שחברי התכנית חגגו יחד את הפרמיירה שלה בספארי, וגם אז שלחנו צוות שיברר עבורנו מי הדמות הכי אהובה של הסט. התוצאות אגב, מתחלקות כמעט באופן שווה: "אני הכי אוהבת את ג'ורג', ממש חולה עליו, כנראה בגלל השפם", אומרת ליאת הר לב, וזרחוביץ' מספר שהוא בכלל מעדיף את אבי: "יש בו משהו נורא ישראלי, קליל וזורם".

ג'ורג' חוזר ובגדול (תמונת AVI: mako)
הוא חוזר! | תמונת AVI: mako
כשעברנו לשאול את שאר חברי הקאסט, סיפר יוצר התכנית אסף הראל על אהבתו לאמציה, ומאור כהן ניסה להסביר למה: "הוא בן אדם שכל רצונו הוא שיהיה טוב והעולם הזה בוגד בו ומעמיד אותו במצבים שהוא חייב להיות רע", הוא מתבדח.

 "הפרלמנט", עונה חדשה, חמישי הקרוב (14/8), ערוץ 2

 >> לצפייה בכל פרקי העונה הקודמת, לחצו כאן