באחד ימי הצילום שנערך בחוף הים והיה כל כולו מוקדש למערכון "האקדח", פגשנו את חברי הפרלמנט שחזרו אל מסך הטלוויזיה בפעם השנייה והמרגשת לא פחות: "יהיו דמויות חדשות העונה, בטח שיהיו", אומר מריאנו, "נשארו כמה דמויות אקסטרה מ'חטופים' אז כנראה שנשתמש בהם", הוא צוחק. לגבי השאלה מה שונה העונה הנוכחית מזו הקודמת, ליובל סמו יש תשובה חד משמעית: "הדבק לקרחת שלי הרבה יותר טובה מהעונה ההיא".

"אבי לוקח הורמונים נשיים"

מי שעוד כיכבה בעונה הקודמת היא ללא ספק ליאת הר לב (אירנה), מה שגרם ליוצרים להגביר את הנוכחות הנשית בעונה זו: "אבי לוקח יותר הורמונים נשיים", אומר הקטור, ויוצר הסדרה אסף הראל מכניס קצת רצינות: "התגובות על אירנה הגבירו את הנפח של ליאת הר לב", הוא מספר, "העונה גם הופיעה אשתו של אמציה, וחברתו של ראובן, אחיו של שאולי".

הפרלמנט - פרק 4 (תמונת AVI: מתוך הפרלמנט, תכניות קשת)
"יש פה יחסים בין אנשים" | תמונת AVI: מתוך הפרלמנט, תכניות קשת
אז מה עוד מחכה לנו בפרקים שעוד נותרו? זרחוביץ' משתדל לעדכן: "יהיה יותר צחוק ורגש, יותר העמקה לדמויות והרבה יותר מצחיק". מיד לאחר מכן עברנו למריאנו, ושאלנו אותו מי ירכיב את הפרלמנט המושלם שלו: "דייגו מראדונה, ג'יימס בראון, צ'ארלי צ'פלין ומסי. הכי חשובים לי אנשים מצחיקים וכדורגלנים".

את המפגש סיכם במאי הסדרה, אסף הראל, שסיפר קצת על העבודה המשותפת: "לכתוב לפרלמנט זה הרבה יותר כיף מפרלמנט אמיתי. יש פה יחסים בין אנשים, וכדי ליצור אותם אנחנו נפגשים יחד ונהנים".    

"הפרלמנט", חמישי, מיד אחרי "מונית הכסף"

> לכל הפרקים של העונה החדשה לחצו כאן