אופירה ולוינסון מגיעיםהערב (שישי) אופירה אסייג וחיים לוינסון יעלו לשידור בפעם הראשונה ביחד (18:00, בערוץ 12). אחרי שהספקנו לצפות בהם פותרים שאלות יחד ב"מונית הכסף", השניים ינחו יחד בבכורת תוכנית אקטואליה חדשה בשידור חי.

רגע לפני שצמד העיתונאים המסקרן יגיע למסך, התייחסו השניים למרואיינים שיצטרכו לאזור אומץ ולהתמודד עם השאלות הכי קשות. "המרואיינים מפחדים מלוינסון שלא תתבלבלי, כן?", אומרת אופירה והעיתונאי נראה כלא מאמין, "מי אמר לך שהוא לא רוצה לבוא כי אני פה?". אופירה לא חשפה יותר מדי, אך הודתה בצחוק כי "יש רשימה". 

בהמשך, בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, התייחסה אסייג לאורחים שצפויים להתארח במשדר הבכורה הערב. "אני מתרגשת, יהיו כאן שרת התחבורה מירי רגב ששנינו ידענו איתה עליות ומורדות, רונן צור בריאיון ראשון מאז התפטר ממטה החטופים, אייל וולדמן, דני קושמרו, גאולה אבן-סער, טהוניה ועוד", הבטיחה.

בריאיון ל"אברי ושרקי" מוקדם יותר השבוע, התייחס גם לוינסון עצמו לאורחים שצפויים להגיע להתארח. "בוא נגיד שיש מרואיינים שאתה תקנא", הקניט בהומור את יאיר שרקי. עוד הוסיף כי "יומיים לפני שידור יש המון תוכניות, אבל אז הן משתנות. המטרה שיהיה שיח כנה ואינטליגנטי בסוגיות חברתיות ובפוליטיקה".