צוקית אשכולי ודודו כהן הכירו בפעם הראשונה מתחת לחופה של "חתונה ממבט ראשון" ומאז מערכת היחסים שלהם ידעה עליות ומורדות. בפרק הסיום הייתה תחושה שהגיעו מים עד נפש והם הולכים לפרק את החבילה, אבל למרות שכיום הם כבר לא ביחד, החליטו אז לתת למערכת היחסים ביניהם הזדמנות. הערב הגיעו השניים להתארח אצל אופירה וברקוביץ' וסיפרו מה באמת קרה בתהליך ביניהם. 

צופים רבים היו בטוחים שצוקית הולכת לחתוך את הקשר, אבל ברגע האחרון החליטה לתת צ'אנס נוסף. היא הודתה בראיון שהתלבטה ממש עד הרגע האחרון. "זה חמוד שאת חושבת שכל כך מהר אפשר לשנות את דעתי", אמרה לאופירה כשהפנתה אליה את השאלה, "חלמתי בלילה מה אני הולכת להגיד, היו לי הרבה התלבטויות אבל אני עדיין שמחה שעשיתי את זה, כדי לתת לזה צ'אנס אמיתי". 

כשאופירה וברקוביץ' שמעו ששניהם לא ביחד בימים אלו הם לא חסכו ביקורת משניהם, הכל כמובן ברוח טובה, ואמרו עליהם שהיא חופרת והוא קר ולא זורם. "אנחנו מאוד שונים באופי וראו את זה", הסביר דודו, "אני הייתי פחות מדי בשבילה והיא הייתה יותר מדי בשבילי. היא בחורה מדהימה ואנחנו חברים טובים גם אחרי, אבל מבחינה זוגית זה לא עבד".

רגע ההחלטה של צוקית ודודו (צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון 2", שידורי קשת)
מתוך "חתונה ממבט ראשון 2" | צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון 2", שידורי קשת

כשנשאל דודו אם הוא אותו הדודו שהופיע בתוכנית לא הכחיש, אבל הוסיף שהקרובים אליו מעידים שהוא לא באמת כזה. "באופי אני יחסית שקט ומופנם, אבל לא בצורה קיצונית. קיבלתי הרבה הודעות מבחורות שהייתי איתן, אקסיות וידידות שכתבו לי שהן יודעות שאני לא כזה. בתוכנית כזאת זה או שאנשים מתחברים אליך, או שלא. אני דווקא חושב שאני בחור מאוד חם, אבל כל אחד מה שהוא רואה. בסופו של דבר ראו חמישים ומשהו שעות מתוך חודש וחצי".

צוקית גם ניסתה להסביר איפה הרגישו את הפער בינה לבין דודו בתקופהה שלהם יחד. "היה לי קשה לריב. הוא רב בצורה אחת ואני רבה בצורה אחרת", אמרה, "אני מדברת על הדברים לעומק ועוברת אותם יותר מהר, מה שהוא סחב מהסופש אני הספקתי לשכוח".

למרות הריבים, הוויכוחים והדרמה שלא נשכח לעולם בג'קוזי בסופ"ש זוגות בים המלח, צוקית ודודו לא מתחרטים לרגע על החוויה שעברו. "לא נאחזתי בתוכנית כהזדמנות האחרונה שלי למצוא אהבה", אמרה צוקית, "כן הרגשתי שבסצינת הדייטינג לא הצלחתי להביא את עצמי".

ומה בנוגע לחיים שאחרי התוכנית? שניהם מעידים כי הצעות יש בשפע, ולעיתים כאלו שחוצות את הגבול. "יש סטוקרים. התקשרו להורים שלי בשביל לבקש את המספר", סיפרה צוקית, "השיגו את הטלפון שלי והתקשרו אלי. אני מקווה שאני לא נותנת עכשיו רעיונות לאנשים". 

איזה רושם ראשוני השאירה צוקית על הזוגות? (צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון 2", שידורי קשת)
מתוך "חתונה ממבט ראשון 2" | צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון 2", שידורי קשת