יונה אליאן וששי קשת נשואים באושר כבר 50 שנה ומתחזקים זוגיות מלאה בעשייה. לקראת עלייתה של העונה השביעית של "סברי מרנן" שחוזרת אלינו עם שני פרקים קורעים מצחוק (הערב אחרי אולפן שישי, קשת 12), היום הם הגיעו ל"אופירה וברקוביץ'" וסיפרו על הסוד מאחורי הזוגיות שלהם, ועל הסצנה המשותפת והמביכה ביותר שקרתה להם.

"לא סתם אומרים כשנהנים הזמן עובר מהר" , מספר ששי על הזוגיות עם יונה ומוסיף על איך הם מצליחים לשלב את חיי הנישואים בתוך השגרה שלהם שעמוסה בעשייה. "הדבר הראשון והכי מיידי שאנחנו עושים כשגומרים את המופע זה לחשוב מתי נחזור הביתה, ועצוב מאוד שאנחנו יוצאים מן הכלל בסך השנים שאנחנו יחד", אמר בכנות.

בנוסף לכך, יונה סיפרה על הצילומים של העונה החדשה ועל הכמיהה של הצופים לעלייתה. "צילמנו כבר את העונה השמינית ואנחנו באמת כמו משפחה", אמרה ושיתפה שהסדרה הגיעה גם אל מעבר לים. "אני בצילומים בסדרה באנטוורפן, מכירים אותי ברחוב וגם שם רואים את זה", שיתפה אליאן בגילוי המפתיע.

בהמשך השחקנית התייחסה לשמועות שהופצו על מותה ומצבה הבריאותי. "אני מרגישה חדשה", סיפרה יונה בגילוי לב והוסיפה בנוגע לתגובות שקיבלה מהציבור. "זאת הייתה זכות ולא הרבה אנשים מגיעים לזה שהם שומעים את ההספדים בחייהם. אתה מקבל פתאום המון אהבה ברחוב".

בסיום, ששי הוסיף וידוי על הסצנה הכי מביכה שהייתה לו לצידה של אשתו שקרתה כמובן במהלך הצילומים של "סברי מרנן". "אני משתתף מעת לעת בתוכנית והסצנה הכי מביכה שהייתה לי הייתה כשהתנשקתי עם יונה".