מירי מסיקה כבר מזמן לא רק אחת הזמרות המצליחות בארץ, היא מככבת בקומדיה הרומנטית החדשה של הקיץ, זה לא הגיל. בנוסף להכל, מסיקה יצאה במסע אישי עם הסרט הדוקומנטרי "גשר על מים סוערים", העוסק בשנאת חינם בחברה הישראלית, ומשודר במוצ"ש הקרוב בערוץ 12. בראיון אצל אופירה וברקוביץ' סיפרה על המפגש עם הצל ומה קרה בינה לבין יאיר נתניהו.

מסיקה סיפרה כי למרות הפוסט של בנו של נתניהו שהפציר בקוראיו שלא ילכו להופעות שלה, מכירות הכרטיסים דווקא בסדר. "שום דבר לא קרה ביני לבינו", סיפרה. "לא פגשתי את יאיר נתניהו מעולם". במהלך יצירת הסרט הבינה הזמרת כי אנשים שונאים דמויות טלוויזיוניות או כאלו המופיעות ברשת עוד טרם פגשו אותם, רק על סמך המילים שכתבו.

"העניין הוא שברשת החברתית יש אשליה של מריבות ושנאה, אני באמת לא שונאת אותו", שיתפה מסיקה. "הגבתי לאיזשהו פוסט שהוא כתב וכנראה שבתגובה שלי היו גם עקיצות אישיות כאלה שפגעו בו. ראיתי שהוא כתב לנשיא המדינה 'בני עמך בחרו בטרור', מי שלא חושב כמוני אז הוא בני עמך, אתה לא איתנו, אתה ערבי. יש גבול, זה נשיא המדינה!".

הציוץ של יאיר נתניהו נגד הנשיא ריבלין (צילום: צילום מסך מתוך טוויטר, חדשות)
תגובת יאיר נתניהו לפוסט של נשיא המדינה | צילום: צילום מסך מתוך טוויטר, חדשות

במדינה שלנו התרגלו שהאומנים לא מדברים, כי אתם הרגלתם אותנו לזה. ופתאום כשאת באה ואומרת את דעתך, אז יש כאלו שמרימים גבה.
"האמת במציאות היא לא מה שרואים ברשת. אנשים אוהבים, מחבקים ורוצים שיקשיבו להם. הייתי בחברון והייתי בטוחה שיקללו אותי, ובמקום קיבלתי קבלת פנים מדהימה, היה דיון כי יש עיניים. לפי מה שהצל כותב, אני לא סובלת את האיש. ברגע שנפגשנו אחרי כל האמירות, הוא נכנס לי ללב, אמתי. אז אם הוא, שכל כך ציפיתי לפגוש איזו מפלצת, וכשאתה רואה עיניים, אז זה המסר האמתי".

יש שנאת חינם בארץ?
"אני חושבת שיש הרבה התלהמות, ואנחנו במקום נורא מפולג. הרשת החברתית הייתה אמורה לחבר בין אנשים, אבל יצא שכל אחד יושב ובלי אחריות כותב דברים. יש פוליטיקאים שנהנים מזה, אתה מקבל יותר קולות משנאה ופחד".

"זה בוער בדמי", סיפרה מסיקה על הסרט הדוקומנטרי החדש. "זה מסע שהייתי צריכה לעצמי, ולא הייתי עושה אותו אם לא היו אומרים לי לעשות. מפריע לי מה שקורה כאן. אני רואה את ההיסטוריה חוזרת עוד הפעם. חורבן בית ראשון, ושני, זה אותו הדבר, הכל מלחמות אגו".

את חושבת שיהיה כאן חורבן?
"זה לא האויבים שהכריעו אותנו, אנחנו החלשנו את עצמנו ואפשרנו את החורבן. זה כמו מחלה כשהגוף שלך חלש ואתה קולט ווירוסים. אני יודעת שיכולה להיות אהבה, אבל לא בפוסטים, אלא בעשייה".

מירי מסיקה מככבת היום בקומדיה הרומנטית זה לא הגיל, בתפקיד טליה המנהלת מערכת יחסים עם ישי, הקטן ממנה בכמה שנים טובות. את בן זוגה בסדרה מגלם השחקן והדוגמן הצעיר, גפן ברקאי.
מירי מסיקה וגפן ברקאי, מתוך "זה לא הגיל" (צילום: קשת 12, קשת12)
מירי מסיקה וגפן ברקאי | צילום: קשת 12, קשת12

בעלך לא למקנא?
"חשבתי שלא כי באמת הוא מכיר את הטעם שלי".

וגפן לא הטעם שלך?
"לא. אני חולה עליו אבל הוא לא הטעם שלי. הוא מהמם, הוא כמו אל יווני. אורי מאוד קנאי והוא מכיר את החולשות שלי ויש לו מקומות אחרים שהוא הרבה יותר דואג. אני נמשכת למבוגרים, אני נמשכת לפגמים, לקרחת, לקמטים, לכרס. אני אוהבת גברים".

הילדים לא אומרים לך כלום?
"הקטנה שלי ראתה את הפרומו ואמרה לי 'אבל כשאת מתנשקת איתו זה נראה באמת, זה לא נראה בכאילו'".