אחרי הזכייה הגדולה ב"הזמר במסכה" בה חשף את פניו מבעד לתחפושת הגורילה, שי גבסו שב באופן רשמי לקדמת הבמה. היום (שישי) ב"אופירה וברקוביץ'", הוא סיפר על ההחלטה להיעלם מהכותרות על אף שהיה בשיא הקריירה, ומספר על חייו האישיים לצד המוזיקה שהוא מתכנן להוציא לאור ממש בקרוב.

"יום למחרת הביצוע הראשון באתי ל"הבימה" וכבר קראו לי גורילה. דיברתי עם קפטן שאמר: 'גם אם הם יודעים הם לא יודעים', זה כל הזמן לשקר וזה קשה", סיפר על הקושי לשמור בסוד את השתתפותו בתוכנית. "האמנתי שאגיע לגמר, אבל רק ברגע שזכיתי נזכרתי שזאת תחרות".

בהמשך, התייחס לסיבה שבגינה החליט לקחת צעד אחורה על אף שהיה בשיא הצלחתו. "אני מאוד אוהב את החיים עצמם וכל הזמן להיות משהו אחר. הייתי תלמיד ישיבה גם אחרי הפרסום. זה הלך והצליח, הופעות בלי סוף במשך שנים והגעתי למצב שאמרתי לעצמי: 'אני רוצה גם זמן לעצמי ולהיות בפרטיות'. זה לא פגע לי במוזיקה כי כל הזמן המשכתי לעשות מוזיקה", אמר והוסיף בנוגע לשירי מימון ונינט טייב שעמדו איתו על במת הגמר של 'כוכב נולד'. "אפשר לעשות הקבלות. רציתי לקחת צעד אחורה כי הצלחה זה דבר מאוד גדול. היה לי קשה להכיל את ההצלחה. אנשים ישנו מחוץ לבית ולא יכולתי יותר. שנייה אני נמצא בטירונות ואז הכל משתנה".

בנוסף לכך, גבסו שיתף בתהליך החזרה בתשובה שעבר בגיל צעיר והקשר שלו לדת בימים אלה. "חזרתי בתשובה בגיל 12 והתחזקתי. ישבתי בבית כנסת ואמרתי: 'אני חוזר בתשובה'. ראיתי את האלוהות בהכל ופתאום זה לא כל כך הסתדר לי", סיפר בכנות. "הרגשתי שאני צריך את זה אחרת. אני לא מחשיב את עצמי חילוני כי אני מאוד מאמין, אבל אני לא מקיים מצוות בכלל"

בסיום, שי סיפר על הזוגיות החדשה שמלווה אותו בשנתיים האחרונות ועל התוכניות העתידיות שלו. "אני בזוגיות שנתיים עם בחור מהמם וטוב לי. הבנתי את המקום של למצוא חבר נפש שמכיל את העולם שלך וזה יותר חשוב מהכל". על הרצון שלו להרחיב את התא המשפחתי שיתף כשחיוך נמרח על פניו. "תמיד היה בא לי ילדים, אני מאוד רוצה והרבה"