ראש עיריית נצרת עלי סאלם התארח הערב באולפן "אופירה וברקוביץ" ותקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט על הטיפול שלו באלימות במגזר הערבי. "איפה הממשלה החדשה? עברו שישה חודשים מאז שהיא הוקמה ואנחנו לא רואים עד עכשיו כלום. בנט צריך לראות את המצב שלנו מקרוב, אני מזמין אותו לבוא לבקר". בהמשך דיבר בשבחו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, "ביבי הוא פייטר. אם הוא היה נשאר בראשות הממשלה, היה היום תקציב וכסף למדינה".

סאלם לא חסך ביקורת גם מיו"ר הרשימה המשותפת, "מי זה איימן עודה, הוא והמפלגה שלו לא קיימים בשבילי. יש ערבים שחיים פה וצריך לדאוג לעתיד שלהם. תזרימו כספים, למה נצרת לא מקבלת כמו שמקבלים במגדל העמק ובנוף הגליל. תתייחסו אלינו כאל אזרחים ישראלים נאמנים למדינה". לדבריו בהינתן תקציבים, יש לו תוכניות להורדת אחוזי הפשיעה בעיר, "אם אני אקבל כסף אני אשים מצלמות בכל העיר, אני רוצה פי שתיים כח אדם במשטרה. כרגע אני רואה את החיים בעיר משתנים לרעה".

לסיום הוא סיפר שבעברו היה איש עסקים שחילק כסף לעניים. "אני חי בשקט. כל שר שבא אלי אני אומר לו שאני עושה יותר מהיהודים למען מדינת ישראל. אותי מעניין שיגיע השלום, הגיע הזמן".