עו"ד אלן דרשוביץ שייצג את עבריין המין ג'פרי אפסטין, הגיב לסדרה המקיפה בנטפליקס וטען שהמתלוננת הראשית, וירג'יניה רוברטס ג'ופרה, משקרת. הוא סיפר כי הוא מתכוון לתבוע גם אותה וגם את נטפליקס. במאמר שפורסם בשלישי האחרון בעיתון מיאמי הראלד דווח כי במסגרת תביעה של דרשוביץ נגד המתלוננת, הגיעו לידיו חלק מהתצהירים שלה בפרשה, ובהם השתרבב גם שמו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, בטענה שהיא אולצה לקיים עמו יחסי מין בהוראת אפסטין עצמו.

הערב (שישי) הגיע ברק לתוכניתם של אופירה וברקוביץ', והגיב על הפרשה: "השם שלי השתרבב כתוצאה מהעובדה שדרשוביץ בהגנה על עצמו, חיפש להצביע על אנשים נוספים שלגביהם ברור שוירג'יניה רוברטס ג'ופרה משקרת. במקרה שלי, השקר הוא מופרך. על פניו, נטפליקס עשו עבודה יסודית מאוד של חקירה. לא רק שהשם שלי לא נזכר שם, אלא שנזכר בפירוש שכשהאישה הזאת (וירג'יניה רוברטס) עזבה את ארה"ב לאוסטרליה ב-2002, זה היה לפני שאני בכלל הכרתי את ג'פרי אפסטין, לכן ברור מאליו שזה לא היה יכול לקרות". 

GettyImages (צילום: Drew Angerer; GettyImages IL)
טוען שהמתלוננת משקרת. אלן דרשוביץ | צילום: Drew Angerer; GettyImages IL

"השאלה האחרת היא למה זה מפומפם פה בארץ?", הוסיף ברק, "זה חלק מהסתה שיטתית שמקורה בבלפור ומטרתה להכתים את כל מי שבאיזושהי צורה מאתגר את נתניהו: מגנץ, דרכי, דרך מי שבעתיד יהיה מועמד ליועץ המשפטי לממשלה או אפילו שופטיו. לא יהיו מעצורים בדבר הזה. אני סולד ומזועזע מהפרשה הזאת בדיוק כמוך. אני אב לבנות וסב לנכדות, והעניין הזה הוא מטלטל לגביי כמו לגבי כל אזרח אחר".

"בפועל מה שהיה הוא שפגשתי שם חתני פרס נובל, נשיאי אוניברסיטאות, שרים לשעבר בממשלים של קלינטון, אובמה, חלק מהאנשים הכי בולטים מסביב לטראמפ", הוסיף ברק. "אני רוצה להגיד שכשאתה מסתכל, מדוע מנסים להכתים כל אדם שמאתגר את נתניהו, לא במקרה הזכרתי את גנץ. אני מאתגר אותו בעצם פעילותי ונוכחותי". 

דרשוביץ אמר שהשמות שלכם לא הועלו. אותה וירג'יניה רוברטס באה וסתם ממציאה שמות? הלכה וחיפשה מיהם החברים של ג'פרי ואמרה 'יאללה בואו נגיד שכולם הטרידו אותי או אילצו אותי לשכב איתם'? איך זה עובד? 
"אני לא יודע איך זה עובד, אני יודע על זה בדיוק כמוכם. העניין לגביי הוא שקר מופרך, וכפי שכבר אמרתי, בחקירה של נטפליקס שהייתה מעמיקה מאוד, לא במקרה השם שלי לא מוזכר לא על ידיה ולא על ידי אף אחד אחר. בסופו של דבר אם נכון מה שמפורסם בתחקיר, אין אפילו אפשרות או היתכנות, כי אני הכרתי אותו אחרי זה".

אתה יכול לנסות להסביר לי מה גורם לגבר חזק להטריד נשים חלשות?
"מדובר בהתנהגויות שהן נפשעות, בלתי ראויות בעליל, חלקן חולשות אנוש ואצל אנשים מסוימים סטיות. אבל בסופו של דבר לשמחתנו, דווקא בשנים האחרונות בעקבות תנועת Me Too והתפתחויות אחרות, אלה התנהגויות מוקעות, נענשות וטוב מאוד שכך".