16 שנים אחרי שהתפרקה, חזרה במפתיע להקת "חמסה" לכותרות אחרי שהתאחדה להופעה בשבוע שעבר ביום ההולדת של הסטייליסט גילי אלגבלי. הסרטונים של ההופעה הופצו ברשתות החברתיות, ומאז כולם שואלים האם יש סיכוי שלהקת הבנות, שמוכרת בעיקר בזכות הלהיט "אתה חייב למות עלי", מתכוונת לעשות קאמבק. 

"לא נפרדנו, אנחנו עדיין פה", אמרה יסמין סויסה, אחת מתוך חמש חברות הלהקה, "אנחנו חברות טובות בלב ובנשמה". למרות זאת, בלטה בהיעדרה כרמי שימרון, החברה החמישית בלהקה, שדפקה ויקטוריה בקהאם והחליטה שלא להצטרף לאיחוד המרגש. "היא החליטה שהיא עוזבת את החלק הזה בחיים שלה", הסבירה פזית הרמן. 

אם מערכות היחסים של חברות הלהקה כל כך טובות, מדוע התפרקה? הרביעייה סיפרה שהסיבה היא חילוקי דעות, אבל לא בין חברות הלהקה עצמה. "הגענו לשם ילדות, היינו בשנות העשרים שלנו", הסבירה אתי קסטרו, "חילוקי הדעות היו ביננו למפיקים. אני חושבת שהיום היינו מבינות קצת יותר". 

להקת חמסה (צילום: רונן אקרמן,  יח"צ)
להקת חמסה | צילום: רונן אקרמן, יח"צ

נעמה, אתי, פזית ויסמין הסכימו להגיע לאולפן אופירה וברקוביץ' ולשיר את הלהיט הגדול שלהן שוב, אבל הודיעו שנכון לעכשיו מדובר באירוע חד פעמי. "עד היום מזהים אותי ושואלים אותי למה התפרקנו", גילתה אתי, "אני אומרת שכבר אין לי כוח לדבר על זה. גילי המדהים ביקש מאיתנו לחגוג לו יום הולדת, ובעקבות ההופעה פונים אלינו ושואלים מתי נתאחד, רוצים אותנו בחופה". 

למרות זאת, אף אחת מהרביעייה לא הכחישה שהדבר תלוי בהצעה שתגיע. ומה הן עושות בימים אלו חוץ מלחכות להצעה המפתה תחזיר אותן לחיינו? נעמה אתל ואתי קסטרו לא עזבו את עולם הבמה ושתיהן כוכבות ילדים גדולות. נעמה מתגוררת בלוס אנג'לס ומפיקה את "פסטיפאן", מופע גדול שרץ בישראל ובארה"ב. בנוסף, הודיעה שבדצמבר תשוב לישראל לעבוד על הפקת מופע חדש - "רפונזל". אתי התקרבה לדת, בראה לעצמה אלטר אגו בשם אסתר. היא מככבת בתוכנית הטלוויזיה "האוטו גלידה של אסתר", מופיעה ברחבי הארץ ובקרוב תככה בסדרה חדשה בערוץ בייבי.

לעומתן, יסמין סויסה ופזית הרמן תפסו כיוון אחר לחלוטין בחיים. יסמין חזרה לחיפה, שם היא עוסקת בתשע השנים האחרונות בנדל"ן ואף מנהלת עסק בתחום. פזית עובדת בשבע השנים האחרונות בפתחון לב ומנהלת פרויקטים חברתיים. "אני רוצה לעשות טוב לאחרים", סיפרה פזית, "הגעתי למסקנה שההתעסקות בעצמי ולהיות כל הזמן בפוקוס זה משהו שאני פחות אוהבת, אני יותר אוהבת לתת".