בצל היעדרותו מההצבעה על פיזור הכנסת והזעם עליו ברשימה המשותפת, יו"ר רעם, ח"כ מנסור עבאס, התארח הערב (שישי) אצל אופירה וברקוביץ' והתייחס למערכת היחסים שלו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "בקדנציה הראשונה שהייתה לי בשנה שעברה גם היו מגעים, אבל זה לא היה רשמי" הודה חבר הכנסת.

"הנוסחה אצלנו זה לא ימין לא שמאל, לא בנימין ולא בנימין (גנץ ונתניהו)", המשיך עבאס, "בחרנו לייצג את הציבור שלנו, אנחנו לא בכיס של אף אחד. אני מקווה שהוא יקיים את ההבטחה שלו לתוכנית למיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית. אנחנו אזרחי מדינת ישראל וזה הקשר בינינו. אני רוצה לממש את האזרחות הזאת".

"לא נאמר בינינו שום דבר. כל דבר שאני עושה זה מעל השולחן ולא מתחת. כל בן אדם שישב על כיסא ראש הממשלה אני אשב איתו, נדבר וננסה לקדם את הנושאים. יש לנו משבר מאוד כואב בחברה הערבית, ומי יכול לעזור לנו?".

ברקוביץ': זאת חתיכת צביעות אחת גדולה בין הערבים לבין נתניהו. בבחירות הקודמות שהוא היה קצת במצוקה הוא אמר 'הערבים נוהרים לקלפיות', בבחירות שאחרי אמר 'או ביבי או טיבי', אז איך פתאום זה מתחבר אתה והם?
עבאס: "שבע מערכות בחירות מ-2009 עד עכשיו מדברים להפיל את הימין ואת נתניהו. מפזרים את הכנסת והוא שוב חוזר להיות ראש ממשלה. אז אני לא במשחק הזה של ימין, שמאל או מרכז, אני במשחק אחד של תוכנית למיגור האלימות".

אסייג: כועסים עלייך?
עבאס: "יש כעס ומחלוקת על דרך וגישה. אנחנו מנהלים דיון. אני חס וחלילה לא אפרק את המשותפת, אני רוצה לשמור על המשותפת, אבל שתלך גם בדרך שתוכל לשרת את החברה הערבית. אנחנו חייבים ללמוד איך לחיות יחד. אני אנסה לשכנע את החברים שנלך בדרך הזאת לא בכיס של אף אחד. בינתיים אף אחד לא ביקש ממני שום דבר. אני כחבר כנסת חייב ליזום כל יום מגע עם השרים ועם משרד ראש הממשלה, אני לא מתבייש בזה. בסקר קיבלתי 64 אחוזי תמיכה".