מנחת הטלוויזיה והשחקנית סיגל שחמון, לקחה החלטה אמיצה והתגרשה ב-2007 מבעלה אמיר כשהיא בחודש חמישי להריונה. מאז עברו הרבה שנים ושחמון התרכזה בעיקר בקריירה העשירה שלה ולא מצאה בן זוג חדש שיהיה לה לבית. ביום ראשון הקרוב היא תעלה עם תוכנית חדשה, "דייט להביא הביתה" (אחרי החדשות, קשת 12), ותנסה למצוא בעזרת המשפחה והחברים את הגבר שהכי נכון לה.

בראיון באולפן היא סיפרה מה בעצם הביא אותה להצטלם לתוכנית. "אני אוהבת חוויות בחיים, ובתור אנשים שעומדים בפרונט יש לנו תפקיד להביא כלים והשראה לאנשים אחרים. נשים חושבות שהחיים שלנו מושלמים, שאין בעיות ושאנחנו יוצאות כל שני וחמישי עם בחור אחר. ופה רואים שגם לנשים שנמצאות בפרונט קשה למצוא גברים וכולנו אותו הדבר".

אז מה הפורמט בעצם?
"זה דייט במקביל עם שני גברים, כששניהם מגיעים אלי הביתה ביחד, ואני שמה ביחד אחותי, חברים וכל המשפחה, ובסוף אני בוחרת אחד. אנחנו כולם יושבים על שולחן גדול וערוך ועושים שיחה קלילה ומשותפת". ומוסיפה "אני שמה פה אותי על השולחן. זה עידן שנהיה בו יותר קשה בזוגיות, אנשים מבוהלים ומפחדים מאינטימיות ומפגיעות. המון אנשים עובדים עם אגו. המון פעמים אני אומרת לאנשים שמתגרשים בפרק א' שאם לא תעשו עבודה פנימית, פרק ב' יהיה כמו א'".

בנוסף את גם עוסקת בעיצוב פנים שעוסק גם בעיצוב הנשמה
"נכון, בהרצאה שלי 'משהו בפנים' אני מדברת על עסקי הפנים, הרצאה שמדברת על תחנות בחיים שלי שהיו מאתגרות יותר ופחות, כמו להתגרש בזמן הריון ומה הכלים שעבדתי איתם. אני מספרת שישבתי בכלא של עצמי המון שנים. מערכות היחסים עם עצמנו הן המורכבות בעולם ואני טוענת שבית הכלא הגדול בעולם הוא בתודעה שלנו ובמחשבות".