אשת העסקים ניקול ראידמן תקפה הערב באולפן של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' את שר האוצר אביגדור ליברמן וטענה שהוא לא כשיר לנהל את אוצר המדינה. "ליברמן הוא אפס. אין לו שום ידע לנהל אוצר מדינה חוץ מאת האוצר האישי שלו. אני לא הייתי נותנת לו לנהל את המדינה. שום שר אוצר לפניו לא שלח מורי דרך להחליף מקצוע ולא היה עושה פרובוקציות. ליברמן אמר 'תמותו מקורונה, לא יהיה סגר ולא תקבלו שקל'. אין לו שיקול דעת, אני נחרדת לראות את ההחלטות שלו".

בהמשך תקפה אשת העסקים גם את ראש הממשלה נפתלי בנט. "אתם מבסוטים מראש הממשלה הנוכחי? אני לא. בנט הפר בידוד, יצא לכנסת בזמן שהבת שלו חולה בקורונה".

בנט לא ראוי בעינייך?

"הוא לא ראוי. בנט לא ראש ממשלה, לא מנהיג ולא לוקח שום החלטה. כל ההחלטות שהוא לוקח נעשו כדי לרצות את ליברמן ואת מנסור עבאס. עברה כבר חצי שנה מאז הקמת הממשלה ולא שמעתי אותו מדבר לאומה. הוא לא הסביר מה התוכניות שלו הלאה, מה הוא מתכוון לעשות. הוא לא עושה שום דבר חוץ מלטנף על ד"ר אלרעי פרייס ועל מערכת הבריאות בישראל. שום הישג לא ראיתי".

אומרים שנתניהו מכתיב לך את המסרים שאת מעבירה ברשתות החברתיות.

"אני בן אדם בוגר. אני כותבת את מה שאני חושבת, אף אחד לא מכתיב לי. הייתה לי ביקורת גם על הממשלה הקודמת".

לסיום תקפה ראידמן גם את שר הביטחון בני גנץ על רקע פגישתו עם יו"ר הראשות הפלסטינית, שנערכה השבוע בסלון ביתו בראש העין. "נורא התאכזבתי מגנץ. הוא חצה את הגבול כשנפגש עם אבו מאזן. הוא מכחיש שואה, הוא טרוריסט, יש לו דם על הידיים של החיילים שלנו".

ראידמן התייחסה גם לפוסט שפירסמה בעמוד האינסטגרם שלה בו חשפה כי בנה הקטן סובל מבריונות על רקע גזעני בבית הספר. "בכל מקום יש אלימות. הילד כנראה לא קיבל בבית הסברים על איך להתנהג, הילדים סופגים את הכל מהבית. הילדים שלי לא יודעים מה זה אלימות, מה זה גזענות, הם מתייחסים בכבוד. הם אף פעם לא יבואו למישהו ויגידו לו 'מרוקאי מסריח' או 'תמני מגעיל'. הבן שלי קיבל אתמול את המנה שאני קיבלתי לפני 25 שנה כשהייתי עולה חדשה. לא ידעתי מילה בעברית ושמעתי שאני רוסייה מסריחה. ברוסיה הייתי יהודיה מסריחה, חשבתי שהשנים שעברו שינו משהו, מתברר שלא".