הוא אחד הזמרים המצליחים בישראל בעשור האחרון אבל בשנים האחרונות דווקא חייו האישיים הם אלה שייצרו כותרות. בימים אלה חוגג דודו אהרון שנה של נישואין, אבהות טרייה ואלבום חדש. הערב (ו')  התארח אצל אופירה וברקוביץ' וסיפר כי הוא דווקא תומך בהגבלת מחירי ההופעות ביום העצמאות: "אני בעד הורדת המחירים. הגיע הזמן שנחזור לפרופורציות. בסה"כ מדובר בכספי ציבור ואם יום אחד בשנה נרוויח פחות לא יקרה כלום". אהרון, שעל פי דיווחים שלשל לכיסו כ-150 אלף שקלים ביום העצמאות האחרון, הוסיף: "קצת הלכנו אחרי כל משרדי ההפקות, שפכו שם כספי ציבור מאוד גדולים. אפשר לבוא יום אחד צנועים למען המדינה".

הזמר יופיע בקיסריה באוגוסט הקרוב ולמרות שזו לא הפעם הראשונה, הוא לא מסתיר את ההתרגשות: "תמיד כיף לחזור. שהייתי בן 16 צעקתי 'ערב טוב קיסריה' ובכלל לא ידעתי איפה זה. זו הופעה שהיא יותר בשביל היוקרה וההנאה של הקהל".

על הביקורת כי הוא השתנה אמר אהרון: "השתנתי לטובה. הגעתי לנחלה שחלמתי עליה והקמתי משפחה. זה הניצחון הכי גדול בחיים שלי לצד הופעות כל ערב. אני מופיע כל יום וברוך ה' יש את השבת שבה אני יכול להיות עם המשפחה שלי".

אתה אוהב את המשפחתיות?
"מאז ומתמיד. שאני רואה את האידיליה המשפחתית, התמונה של אמא שלי, אבא שלי, נטלי ורנה יחד בסלון זה מה שרציתי".

הסטיגמה היא שזמרים מזרחים הם בליינים, אוהבים את חיי הלילה.
"אני לא רואה בזה דבר פסול. אני במקום שלי מסיים הופעה ואם בא לי דרינק זה טוב ליצירה שלי וזה פותח לי את הראש. אני חושב שעושים עוול עם כל הקטלוגים האלו של ז'אנרים".

בשנת 2018 אהרון נשבע אמונים לנטלי לוי והשנה השניים הפכו להורים בפעם הראשונה. "בכל יום שאני קם בבוקר ומתעורר לצידה אני מבין שהיא האהבה של החיים שלי. היא כתר לראשי ואני שמח שאלוהים עשה עימי חסד והביא לי את האישה הזו", אמר אהרון.

הזמר המצליח, שמקבל שיעורי משחק בימים אלה, הסביר למה פנה לכיוון הזה: "כל אמן צריך להתמקצע, אני כל הזמן מחפש במה צריך להשתפר. אני יכול להגיד לכם שבהופעה הקרובה שלי יש יצירות וסיפורים מאחוריי השירים, חשוב לדעת איך לעניין את הקהל כדי שלא יתעסקו בטלפונים שלהם".

ומה עם שיפוט בריאליטי? אהרון חשף כי הוא שוקל זאת בחיוב: "זה קורץ לי. היו לי פניות לפני כמה שנים והרגשתי לא מספיק בשל אבל היום יש לי את הניסיון הדרוש".