שלושה ימים לפני הבחירות, שר החוץ ויו"ר מטה הבחירות של הליכוד, ישראל כץ, הגיע לראיון אצל אופירה וברקוביץ' והתייחס להתאמתו של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, לתפקיד ראש הממשלה. "גנץ ראוי להיות ראש ממשלה על פי הרקורד שלו, אך הוא עדיין לא בשל לדעתי".

שר החוץ ישראל כץ באו"ם

כנשאל על מערכת הבחירות המלוכלכת ענה: "בחלקה מערכת הבחירות גולשת, אבל קורים כאן גם דברים מהותיים. אנשים מבינים שהבחירות האלה הם משחק הגמר.  אני מסתכל על המגמות יותר מאשר על המספר והגוש כרגע 58-59, בחלק מהסקרים הוא כבר נמצא שם. המגמה חיובית, אני רואה את הלחץ בכחול לבן".

איך אתם מגיעים ל-61?
"הליכוד עצמו צריך להיות גדול. אנחנו פועלים כדי לשכנע את האנשים שזה תלוי בהם. אנחנו מגיעים לאנשים וואומרים להם 'בלעדייך זה לא ילך, איתך הסיכוי לניצחון הוא גדול' ואנשים משתכנעים. אני גם שומע את השיח, אני רואה אנשים שמכחול לבן עוברים לליכוד. אני גם שומע הרבה שלא באו לבחור והפעם הם יגיעו".

על כתבי האישום של נתניהו אמר: "הוא לא הורשע בכלום, הוא חף מפשע וזכאי. הוא יהיה ראש ממשלה משום שהיועץ המשפטי וגם בג"צ אמרו שהוא כשיר להיות ראש ממשלה".

כץ התייחס גם להקלטות של יועצו של בני גנץ, ישראל בכר. "נגיד שעשו לו תרגיל ונגיד שזה לא הוגן – הוא אמר אמת דווקא בסיטואציה הזו ואותי ואת הציבור האמת הזו מטרידה. יש ליכודניקים מטבעם ומערכניקים מטבעם, אבל יש אנשים שקובעים לפי המועמד לראש הממשלה. יש אנשים שאומרים שלשנים האלו אנחנו צריכים את נתניהו".