השבוע, רגע לפני ציון יום השנה לצוק איתן, זימן ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישה את משפחות החטופים- גולדין, שאול, מנגיסטו וא-סייד. בראיון ל"אופירה וברקוביץ'" ששודר הערב (ו'), סיפרה זהבה שאול, אמו של החייל אורון שאול, שנחטף ונהרג במבצע "צוק איתן" והוכר כחלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע, על שיחת הטלפון: "פתאום ביום אחד קיבלתי טלפון בהול: 'זהבה, מחר! ראש הממשלה רוצה לפגוש אותך, וגם את לאה (גולדין) ואת המשפחות של מנגיסטו והישאם, את כולם'. הלב שלי התחיל לפעום על 180. לא ישנתי כל הלילה, לא הצלחתי לעכל את זה", סיפרה שאול.

"ציפיתי שהוא יגיד לי 'עוד שבוע אורון יבוא, וגם הדר, מנגיסטו והישאם', וקיבלתי כזאת זפטה לפנים. אמרתי- כגודל הציפיות, גודל האכזבות. ואני מאוכזבת קשות מראש הממשלה, לדעתי זאת לא התנהלות. איפה הבן שלי? אני רוצה את אורון!". 

אורון שאול
כבר 5 שנים בשבי החמאס. אורון שאול | צילום:

את מצפה מראש הממשלה שישחרר עכשיו 500 מחבלים תמורת הבן שלך?
"אני יודעת דבר אחד, שאני שלחתי את הבן שלי לצבא. מי ששלח אותו למבצע צוק איתן זה היה ביבי, ראש הממשלה. ועליו חלה האחריות להחזיר אותו. איך הוא יחזיר אותו וכמה הוא ישלם עליו? אותי זה לא מעניין. אני לא מוכנה לחכות 37 שנה. כבר 5 שנים אני מתגעגעת, לא ישנה בלילות, אין לי חגים ושבתות, אין לי כלום".