התחרות ב"רוקדים עם כוכבים" ללא ספק התחילה. השבוע צפינו בכוכבים חורכים את הבמה, נופלים וקמים וגם מקבלים ביקורות מהשופטים הקשוחים. רגע לפני ההדחה הראשונה בתוכנית, השופטים האהובים דוד דביר ואנה ארונוב הגיעו ל"אופירה וברקוביץ'", ונחשפו להצעה שקיבלה אופירה להשתתף ב"רוקדים עם כוכבים".

"שקלתי את זה כי ידעתי שעל כל טעות שלי אתם תקטלו לי את הצורה", סיפרה על הסיבה שבגללה סירבה להצעה המפתה, "במקום לרקוד אני פשוט אריב אתכם תוך כדי שידור". נראה שדווקא השופט הקשוח מכולם, דוד דביר, התאכזב במיוחד מהחלטתה של המנחה, ומיד התערב ואמר: "זו הבמה בשבילך, את חייבת לבוא".

הוויכוח על השתתפותה של אופירה בתוכנית הסעיר לגמרי את האולפן, כי בתגובה להמלצותיו של דוד לאופירה, אנה התערבה והזהירה: "אל תקשיבי לו, הוא הרי הראשון שיוצא לך את הרוח מהמפרשים". דוד השיב: "את תראי גוונים חדשים שלך".

בעונה הנוכחית משתתפים כוכבים מעולמות שונים, חלקם מעולמות הבמה והבידור ואחרים דווקא לא רגילים למעמד הבימתי, כמו העיתונאי שי גל והפוליטיקאית אורלי לוי-אבקסיס. על ההשתתפות שלהם סיפרה אנה: "אני חושבת שקשה להם, אבל אני כל כך מעריכה את האומץ".