גל המחאות השבוע הגיע לסף דלתו ברעננה של ח"כ דני דנון, המפגינים חסמו את שער ביתו בגדר תיל והציבו מיצג בצורת נקניק עליו נכתב: "נקניק דנון". בחשבון הטוויטר של 'מחאת רעננה' פורסם: "אנחנו מזמינים אותך לאכול בעצמך מסלמי הדיקטטורה שאתה וממשלת החורבן העבריינית מנסים לדחוף לנו! ישראל לא תהיה דיקטטורה! רעננה עיר ליברלית ופלורליסטית!".

בריאיון ל"אופירה וברקוביץ'", שיתף דנון את עמדתו בנושא התעצמות ההפגנות מול אישי הציבור. "הזכות להפגין היא זכות יסוד, אני מכבד את כל מי שיוצא להפגין ומבין את החשש והכאב. אבל מי שמפגין בעד דמוקרטיה ובעד שלטון חוק - שיכבד את החוק. חלק קטן מהמפגינים לוקח את החוק לידיים"

"יש כללים להפגנות מול אישי ציבור, כשבאים פורעים בחמש בבוקר עם מגפונים ושמים גדר תיל מול הבית שלי, הם חושבים שהם יפחידו אותי? להפך, זה רק גורם לנו להבין שיש פה מיעוט אלים שמנסה לכפות את הדעה שלו". אמר דנון, "מי שחוסם את כביש איילון ואת נתב"ג הוא עבריין, גם מי שמבעיר צמיגים אצל יריב לוין".

ברקוביץ' טען שראש הממשלה נסחט על ידי שותפיו לקאליציה, אך דנון התנגד לאמירה זאת והסביר: "לא סוחטים אותו אבל אני מסכים עם זה שראש הממשלה חייב לקחת את המושכות מול השותפים הקואליציונים. נתניהו צריך לבוא ולהגיד שהוא מוביל את העגלה הזאת, עם כל הכבוד לסמוטריץ', בן גביר ולאחרים".

"בנושא הרפורמה זה בדיוק מה שנתניהו עשה, הוא אמר שלא מקדמים אותה עכשיו ועושים משהו נקודתי". בתגובה לכך ברקוביץ' השיב לו שאותו מהלך נקודתי שעושים זה לעשות סלמי, הח"כ ענה: "אתה קורא לזה סלמי, אני קורא לזה לעשות משהו נקודתי ואת השאר לדחות למאוחר יותר, ראש הממשלה לקח את ההובלה".