אחרי שבשבוע שעבר במסגרת פאנל שעסק במשבר העצמאים, היחצ"ן רני רהב בחר להיות אופטימי ואמר: "אני גאה להיות ישראלי יותר מאי פעם, אני רואה את החברים שלי בצרפת, גרמניה ובניו יורק. הם באבדון ולנו יש תקווה".

הערב (שישי) תקף ברקוביץ' את רהב: "אני רוצה לפנות לרהב ולשאול אותו – על איזה תקווה הוא מדבר? אנשים מתרסקים פה ולוקחים הלוואות. כשכל מבצע החיסונים יגמר, יישארו פה עשרות אלפי אנשים עם מצוקה כלכלית, בלי עבודה – על איזה תקווה הוא מדבר? בשבילי תקווה זה עשייה, שיקימו בתי חולים, שיצרו מקומות עבודה, שיפתרו את הבעיה אצל החרדים שמרביצים לשוטרים ושיפתרו את הפשיעה במגזר הערבי".

"רהב יושב שם עם ראש ממשלת קנדה בארוחת צהריים ואומר לי תקווה, איזו תקווה? אדון רני רהב, תסתכל מה קורה מסביבך ולא רק בסביון".

אופרה מצידה הגנה על היחצ"ן: "רני אמר שהוא נגד הסגר והוא רוצה שהתעשייה תצא ותמשיך לפעול. אני לא יודעת כמה אתה מכיר אותו, אבל יש לו לב ענק חנון ורחום. כשהוא קורא על המצב  – כואב לו מאוד".

רהב, בחר להגיב לדבריו של ברקו בטוויטר וצייץ: "אייל ברקוביץ היקר, אתה יודע שאתה מאוד יקר לליבי, וזכותך לבקר אותי, מכבד. אני מעדיף לראות את התקווה מאשר לשקוע בעצבות ובדכדוך ובהלקאה עצמית. לראות את התקווה של החיסונים שהביא ראש ממשלת ישראל למדינה, ושבראשון במרץ ישראל תהפוך להיות המדינה הראשונה בעולם שהאזרחים שלה יחזרו לשגרה בזכות החיסונים".

"ברקו יקירי בזכות החיסונים יש תקווה, והתקווה הזאת שמבוססת על הרוח של החברה הישראלית וההצלחות שלנו שכול העולם מסתכל עליהן בגאווה - התקווה הזאת תנצח. נכון שאני גר בסביון בזכות ולא בחסד של 10 אצבעות, ועדיין הכי מחובר בנימי נפשי לכל הארץ שלנו מדימונה לצפון ת"א".