רגע לפני שהיא נכנסת שוב למערכת בחירות נוספת, הגיעה שרת התרבות והספורט מירי רגב לראיון ב"אופירה וברקוביץ'" ולא הסתירה את דעתה על הנושא החם ביותר בקרב חברי מרכז הליכוד בימים אלה- צירופה או אי צירופה של איילת שקד למפלגה.

"אני מתנגדת לשריונים באופן עקרוני כי צריך לכבד את מה שבחרו חברי המפלגה, אבל יש מסיבות חריגות״, אומרת רגב, ״אם ראש הממשלה מגיע ואומר שצריך לשריין עושים את זה כי טובת הליכוד היא מעל הכל. אם נתניהו היה בא ואומר שהוא רוצה את איילת שקד, בוודאי שהייתי איתו אבל משום שהוא אמר שהוא לא מתכוון לשריין אותה, אז חבל לדבר עליה. צריך להוריד את זה מסדר היום".

אז איילת שקד לא תצטרף לליכוד?
"איילת שקד מוזמנת להתפקד לליכוד כמו כל אחד שרוצה להיות חלק מהמפלגה".

יש הרגשה שבציבור שבגלל הבחירות המדינה משותקת
"זה נכון שבזמן בחירות היועמ"ש קובע כללים לממשלת מעבר ואתה לא יכול לעשות הכל כי יש כל מיני הנחיות. אבל כן, מה לעשות שליברמן גרר אותנו לבחירות נוספת".

רגב המשיכה במתקפה על ליברמן ואמרה: ״מילה שלו היא רחוקה מלהיות מילה ואני לא אוהבת אנשים שאין להם מילה. כשר הביטחון הוא קיבל סמכויות בלתי רגילות כולל חוק הגיוס שהיה רק תירוץ. הוא נכנס ב-2016 לממשלה למרות חוק הגיוס. אין שום בעיה בחוק הגיוס, הוא חוק מידתי ונכון. הכל זה השנאה שלו לנתניהו".

אתם תצטרכו לשבת איתו כדי להרכיב קואליציה
"אני מקווה מאוד שהציבור מבין שבבחירות האלה אנחנו צריכים להביא את ה-61 מנדטים בלי ליברמן.  אני מקווה שליברמן יראה את הכנסת דרך ערוץ 99, שהציבור יעניש אותו, שלא יצביע לו כי הוא בן אדם הוא חצוף. עם חמישה מנדטים לקח פעמיים את המדינה הזאת כקורבן לבחירות. בזבז מיליארדי שקלים".

גם אתם לקחתם אותנו לבחירות, יכולתם להעביר את זה לכחול לבן שינסו להרכיב ממשלה.
"מה פתאום".

כחלון או ליברמן היו הולכים איתם?
"גם אם כחלון וליברמן היו הולכים איתם אין להם ממשלה".

לא נתת להם לנסות אפילו.
"למה שניתן להם לנסות? ליברמן גרר אותנו לבחירות עם חמישה מנדטים. בני גנץ לא היה מצליח ולא יצליח להרכיב ממשלה בחיים".

מה יקרה אם אחרי הבחירות תצטרכו אותו?
"אנחנו בלי ליברמן צריכים עוד מנדט אחד. הלכו לנו בבחירות הקרובות 4 מנדטים בגלל גברת שקד ובנט שחשבו שהם יכולים להקים ממשלת ימין חדש".

מה עם גדעון סער? הוא יהיה ראש הממשלה אחרי ביבי?
"הרבה רוצים להיות ראשי ממשלה אחרי ביבי אבל הוא יישאר עוד הרבה זמן ראש ממשלה. גם גדעון סער יודע שהיחידי שמביא שלטון לימין זה נתניהו. לא לחינם גם השמאל וגם רוב כלי התקשורת רוצים להפיל את נתניהו כי הם יודעים שכשהם יפילו אותו הם יפילו את הימין".

מה את תהיי בממשלה הבא?
"זה לא סוד שאני רוצה את תיק ביטחון הפנים. אבל נחכה לבחירות. מה שחשוב עכשיו שהגוש יביא 65 מנדטים ואנחנו כמפלגה יביאו 45 מנדטים. אנשי הימין יבינו שכחול לבן זה שמאל ושליברמן זה שמאל".

אין היום ימין ושמאל.
"בטח שיש. כשיאיר אומר שהוא רוצה לפנות 90 אלף מתיישבים זה לא שמאל? יש להם תפיסה שונה לגבי ההתיישבות, לגבי היכולת שלנו לבנות ביהודה ושומרון ולכן היחיד שיכול להוביל את מדינת ישראל מול כל האתגרים הוא רק נתניהו".

ומה עם העניינים המשפטים? שכחת את זה?
"למה שכחנו? גם לא שכחנו את זה בפעם האחרונה שקיבלנו 35 מנדטים".

כי פעם אחרונה שהיית כאן אמרת גם על שרה שלא היה כלום כי אין כלום והיא הורשעה
"מההר יצא עכברון".

מה זה משנה? היא הורשעה.
"ההר הוליד עכברון ואני אגיד לכם גם למה. פגשתי אותה באותו היום של ההסדר והיא אמרה לי שכואב לה ברמה האישית ואם זה היה תלוי בה היא לא הייתה הולכת להסדר. היא הייתה הולכת למשפט והמדינה הייתה מוציאה עשרות מיליונים. היא הלכה על הפשרה רק כי היא רצתה לגמור את הסאגה הזאת. השופט אמר בעצמו שהנושא הפלילי זר לה, שהיא לא שייכת לתחום בזה והאוכל בחמגשיות היה לטובת אירוחים רשמיים"

על ענייני המשפט של נתניהו אמרה השרה: "אני סומכת במאה אחוז על נתניהו. הוא לא עבריין, אשתו לא עבריינית והם אנשים אחראים שאוהבים את המדינה הזו ונעשה להם עוול.  22 שנים מנסים להפיל אותם אבל לא מצליחים למה? כי אין כלום".

מה דעתך על הלכלוך שיוצא מתוך כחול לבן?
"הציבור רואה את האמת. אלה ארבעה אנשים שאין בניהם דבק. בין גבי שקורא לגנץ חמור, בין גנץ שאומר לו שהוא יוצא מהחדר יש ריח מסריח, בין בוגי שאומר שהוא נטל. אין קשר בניהם. הקשר היחיד ביניהם הוא השנאה לנתניהו והרצון להפיל אותו".

זה היה קרוב, הם עשו עבודה טובה.
"אין ספק שהם עשו הישג מדהים ואני מאוד מקווה שהם יראו אותו רק בצילומים מהבחירות האחרונות. אני מקווה שהציבור הישראלי יבין שיש פה חבורה של אנשים שלא באמת בשלים להנהגה. יש רק אדם אחד שבשל וזה בנימין נתניהו".