השבוע יצא לדרך "מבחן ההורים הגדול", שנועד לענות על שאלה שאין הורה שלא מוטרד ממנה: מה היא הדרך הטובה ביותר לגידול ילדים. במסגרת המבחן, שמונה זוגות של הורים עם שיטות חינוך שונות לחלוטין מתנסים באתגרים שונים, צופים האחד בשני ובסופו של דבר בוחרים את השיטה הטובה ביותר בעיניהם. את התחרות מלווים דני פרידלנדר, הפסיכולוג הקליני הזכור והאהוב מ"חתונה ממבט ראשון", ועינת נתן, גורו ההורים.

עכשיו השניים מגיעים לאולפן של אופירה וברקוביץ' (שישי, 18:00, קשת 12) ומתמודדים עם הטענות על הקושי לבחור שיטה אחת שהיא הטובה ביותר. "אני רוצה לומר לכם משהו על התוכנית הכל כך חשובה שעלתה בטלוויזיה: אני חושבת שאי אפשר לשפוט הורים, כל אחד והבית שלו, כל אחד ושיטת החינוך שלו", אומרת להם אופירה.

"אני כצופה מהצד לא מתכוונת לבחור באף זוג מהזוגות שהבאתם כזוג עם החינוך הטוב ביותר. אני לא חושבת שזה פייר, ואני לוקחת מכל זוג קצת", היא מוסיפה. לנתן, אשר יחד עם פרידלנדר עוקבת אחר הזוגות, חשוב להדגיש כי "הבחירה היא בזוג ממנו רוצים לראות עוד". גם פרידלנדר מציין כי "אלו החוקים של הפורמט. הצופים בבית, וגם אנחנו, יושבים ובתוך עצמנו קצת מדרגים את ההורים: 'אני יותר כזה, פחות כזה, אני אוהב אותו'".

אין אף אחד שם שדומה לי, אפילו לא באחוז.
"לא יכול להיות, את עוד תמצאי חלקים".