הערב (שישי) הגיעה לאולפן של אופירה וברקוביץ' יפה יששכר שאמרה: "נעמה חוזרת הביתה, תמיד ידענו שהיא חוזרת. אני לא יודעת מתי", אמרה יששכר.

אימה של נעמה סיפרה על השיחה האישית עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. "הוא אמר לי 'אני אחזיר אותה הביתה'. כשדיברנו, סיפרתי לו שנעמה הייתה בדרך לישראל להקים משפחה, שאני מתגעגעת אליה ושאני מחכה וחולמת לחבק אותה אחרי כל כך הרבה זמן. בעשרה חודשים האלה הייתי קרובה לחב"ד ולקהילה היהודית ולמדתי שהם מאוד מכבדים את פוטין כי הוא נותן להם להיות יהודים. אין גזענות ואין אנטישמיות. בסוף השיחה הוא אמר לי 'היא תחזור להקים את המשפחה שהיא רצתה, מפה אני ממשיך עם מר נתניהו'".

יששכר סיפרה כי למרות שחששה תחילה, הרגישה נוח בשיחה עם פוטין. "מאוד פחדתי, אבל גיליתי אדם אנושי. הוא הסתכל לי בעיניים, החזקתי לו את הידיים ואמרתי לו את מה שרציתי ממש מקרוב. הסתכלתי גם על נתניהו וראיתי שהוא מחייך".

על הטענה כי נתניהו פועל מתוך אינטרסים פוליטיים אמרה יפה: "לכל אחד יש ספקולציות. אני יודעת שנתניהו לקח את זה באמת אישית אליו. שרה הייתה איתי מהתחלה. כשנכנסו לחדר עם פוטין שרה החזיקה לי את היד ואמרה לי שהיא לקחה את זה באופן אישי. היא אמרה לי 'יפה, אנחנו נחזיר את נעמה הביתה'".

יפה סיפרה כי לפני התכנית, דיברה עם נעמה. "נעמה צלצלה מהכלא. היא מבולבלת, היא צריכה הייתה לעבור היום לכלא אחר ואמרו לה שהיא לא עוברת. היא לא יודעת מה הולך להיות". כשברקוביץ' אמר כי הוא בטוח שנעמה תהיה כאן לפני ה-2 במרץ (יום הבחירות), הגיבה יפה ואמרה: "היא תהיה כאן הרבה לפני".