בשבוע שעבר הסתיים מושב החורף של הכנסת. אחד הכוכבים הגדולים שם היה ללא ספק יושב ראש רע"ם מנסור עבאס. מצד אחד הוא היה צריך להראות נאמנות לקואליציה ומצד שני הוא ספג אש מהציבור שלו. בראיון לאופירה אסייג ואייל ברקוביץ' אמר הערב (שבת) כי לדעתו "הממשלה הזאת תשלים את ימיה. הקואליציה מחזיקה מעמד, הממשלה מתפקדת".

"סיכמתי עם ראש הממשלה נפתלי בנט ועם ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד שלא יהיו הפתעות", אמר עבאס, "הבעיה שכל מחלוקת, שהיא טבעית בכל קואליציה – אצלם בתקשורת הופכת למשבר. כל מילה אתם מפרשים אותה כאיום. סיימנו מושב מאוד מוצלח. אם החיבור הזה של ממשלת ימין, מרכז ושמאל – ממרצ ועד ימינה – יצליח ואנחנו איתם, למה שלא נמשיך?".

יאיר לפיד יהיה ראש ממשלה?
"הוא יהיה וישלים את הימים של ממשלתו. שנתיים לפחות. אני שומע את האנשים, יש מערכת יחסים שיש בה אמון. הממשלה, אם תשווה אותה לממשלותיו של נתניהו, אין ספק שזאת ממשלה טובה יותר".

בתחילת הממשלה אמרו שהמפלגה שלך תקבל 53 מיליארד שקלים לטובת המגזר הערבי. כמה קיבלת באמת?
"אני אישית לא קיבלתי שקל אחד. עד עכשיו מה שהתקבל, התקציבים שעברו עד עכשיו הם כמעט מיליארד שקל. המיליארדים האלו הם בעצם השקעה משתלמת למדינה ולכלכלה. אחד מהמנהיגים הכלכליים אומר שהיום ההשקעה בחברה הערבית היא ההשקעה הכי משתלמת במדינת ישראל".