בתחילת השבוע יצאה מהארון שני גודלשטיין במהלך אירוע מתוקשר, מה שיצר המון עניין סביבה וסביב בת הזוג החדשה, עדי כרמלי. יומיים אחר כך הטלנובלה נמשכה באירוע אחר, בו נפגשו בנות הזוג עם האקס של גולדשטיין, עומר גורדון. כל זה קורה כשברקע הטענה כי ההחלטה של שני לצאת מהארון נעשתה משום שהוצע לה סכום כסף מכובד עבור כך, אז הערב הגיעה לאולפן אופירה וברקוביץ' כדי להגיב על הדברים. 

"לא יצאתי מהארון באירוע עבור תשלום", הבהירה גולדשטיין, "היו המון שמועות וזה היה הטיימינג הנכון. זה קרה אחרי האמירות של רפי פרץ, אחרי השילוט באיילון, ובול כמה ימים אחרי אירוע משפחתי בו יכולתי לתפוס בפינות בני משפחה, לשתף ולהוריד את זה מעלי. ידעתי שזה יגיע ושאהיה חייבת להוציא את זה והעדפתי להוציא את זה בתנאים שלי". 

שני גולדשטיין, עדי כרמלי (צילום: מתוך עמודי האינסטגרם של שני גולדשטיין ועדי כרמלי)
שני גולדשטיין, עדי כרמלי | צילום: מתוך עמודי האינסטגרם של שני גולדשטיין ועדי כרמלי

במהלך הראיון סירבה גולדשטיין למקם עצמה בתוך תבנית נוחה ומוגדרת והבהירה שהיא נמשכת גם לגברים וגם לנשים. "אני לא שקרנית, אנשים שאני יוצאת איתם יודעים", אמרה, "זה פלואידי, אנחנו בני אדם, אנחנו נמצאים על ספקטרום". כשנשאלה אם זאת האהבה הראשונה שלה עם אישה ענתה "חד משמעית. היו לי יחסים עם אישה אבל לא ככה". 

גולדשטיין שהופתעה מכמות האהבה, התמיכה והפרגון שקיבלה במהלך השבוע האחרון. "אנשים כתבו לי שנתתי להם את האומץ לצאת מהארון או גרמתי להם להבין שהם נמשכים גם לגברים וגם לנשים", סיפרה, "אמרו שעשיתי להם שקט נפשי".