מיקי זוהר הוא שר התרבות והספורט הנכנס בממשלה החדשה, מקום עשירי ברשימת הליכוד ונחשב כאדם משפיע וחשוב בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו. עוד כובע שלו שזכינו להכיר הוא התואר אבא של אליאב זוהר שזכה בעונה האחרונה של ''הכוכב הבא". הערב הוא התארח ב''אופירה וברקוביץ''' ודיבר על האווירה המתוחה במדינת ישראל מאז השבעת הממשלה ואף התייחס לאמירות של בנו אליאב לגבי סערת התיקון לחוק איסור ההפליה.

 "אליאב הוא באמת ילד חכם ואמרתי לו שאין לו מה לדאוג בעניין הזה, האמירה שלו נכונה. לא ניתן לפגוע כאן באף אחד". משיב זוהר בהתייחס לציוץ של בנו. ''דבר שני בעניין המשילות, אני רוצה להבהיר, הימים בהם המיעוט שלט על הרוב נגמרו וכך זה צריך להיות. הציבור ייבחן אותנו בסוף בתוצאות". אופירה מתייחסת לדבריו ומוסיפה: "הציבור בחר ליכוד נקודה. הרוב בחר ליכוד, אבל לא יכול להיות שמדינה שלמה נדפקת, אתם עושים הכל רק למען בן אדם אחד''. זוהר מסכם את דבריה של אופירה בתרועת הרגעה לציבור, "הציבור ייבחן אותנו בתוצאות, במעשים ובעובדות, לא בספקולציות". 

אתה מסכים עם כל מה שקורה בממשלה הזאת? כי הציבור מרגיש שמשהו לא טוב קורה פה.
"אני שומע את כל האמירות והחשש בנוגע לקהילות הלהט''ביות ואת האמירות על כך שעומדים לשנות את אופי המדינה, אני פה כדי להתחייב בפני כל אזרחי ישראל שהליכוד, שהיא מפלגה ימנית, לאומית וליברלית, תשמור על הדמוקרטיה והחופש בישראל ועל הליברליות".

כרגע נדמה שזה הפוך, מתוך הממשלה שלך יוצאים נגד אמיר אוחנה.
"אז אנחנו מינינו אותו לתפקיד יו"ר הכנסת, חבר הקהילה הלהט''בית. הוא זה שקובע מה עובר ומה לא עובר בכנסת, יש לו את הסמכות הכי גדולה בנושא החקיקה, הוא יושב על השיבר. שום חקיקה שתפגע בזכויות הפרט לא תעבור בכנסת, וזו מבחינתנו הצהרה ברורה".

מירי רגב עוקפת ועדת שופטים כדי למנות חבר שלה למנכ''ל לאחר שהוא נפסל, הממשלה והליכוד עוקפים את בג''צ ואת הלך הרוח שאומר שאריה דרעי לא יכול להיות שר, מה אתה אומר על זה?
"אנחנו זכינו לאמון מהעם, רוב העם בחר בנו ולא בשמאל".

אז אתה אומר שהמיעוט לא נחשב בעיניכם.
"אנחנו נכבד את החצי השני, אבל לא ניתן שהמיעוט ישלוט על הרוב. לאריה דרעי הצביעו חצי מיליון אנשים, אתה חושב שאחרי הבחירות אנחנו נבוא אליהם ונגיד להם סליחה שהצבעתם לו אבל הוא לא יהיה שר כי בית המשפט העליון לא רוצה".

אם אריה דרעי היה עושה עבירה יותר קשה, אונס או רצח היית באותה הדעה?
"כמובן שלא. אבל אם נלך באותה נשימה לאירועים דומים כמו למשל העובדה שמנסים לומר שנתניהו לא יכול להיות ראש ממשלה כי יש נגדו כתבי אישום, אבל רוב הציבור רוצה אותו כראש ממשלה ומבין שהתיקים האלה הם בדיחה".

אתה אומר שגם אם מישהו עשה עבירה חמורה על החוק, אבל הציבור בחר בו, הוא יכול לכהן?
"לא, החוק מעל הכל".