רגע לפני שרן שריג ודנה ספקטור ינסו להוכיח את כישורי הבישול שלהם ב"המטבח המנצח VIP" (פרק הפתיחה במוצאי שבת, ערוץ 12), הם התארחו אמש באולפן של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. השניים סיפרו על החוויות הקולינריות שלהם מהבית ועל המפגש המפתיע של ספקטור עם בצלאל סמוטריץ'.

"יש לי אשמה על זה כי הוא לא התראיין אצלי, זה היה מפגש אישי. נפגשנו בוועדה והתחלנו לדבר, הוא באמת מכל האנשים במדינת ישראל - זה שאני צופה שיהיה ראש הממשלה. הכריזמה, הגאונות, הזיק הירוק בעיניים, יש לו גם חן במציאות. אמרתי לו 'אתה נורא ליברלי, הופתעתי'. הוא אמר לי 'אבל אל תטעי' והתחיל לדבר על איסור הפלות. פתאום התפלק לו האמת. אני לא מההיסטריים, אני לא חושבת שהוא בא לאסור על כולנו ללבוש שמלות - אבל עד שזה נוגע לדת. כאישה זה הפחיד אותי ממש", סיפרה על חבר הכנסת.

שריג וספקטור ספגו ביקורות רבות על מערכת היחסים שלהם, שנוצרה מול עיני מצלמות "מחוברים", והם התייחסו לעליות והמורדות שחוו במהלך השנים בזוגיות. "הגענו אחרי תקופה לא טובה בזוגיות, יש אפס אנד דאונס. בכל זוג יש אחד שתוקע את התנועה. יש אחד שהוא פחדן, שלא אוהב שינויים - וזאת אני. תקעתי אותנו בבית הרבה שנים בלי לזוז. אני בכיתי, צרחתי והאשמתי אותו כי אני מקובעת", אמרה.

"אני חושב שדנה רצתה את זה יותר ממני. היינו כמו כל זוג ישראלי קלאסי בקורונה, בשנה הראשונה היה נורא כיף ביחד. דנה פיתחה אישיות של קרין גורן והתחילה להתפיח קמח על הבוקר עוד לפני הסיגריה. בשנה השנייה היינו כל הזמן בבית אבל באיכות נמוכה, אני בחדר שלי, היא בחדר שלה, ופתאום באה התוכנית", רן הוסיף.

אמרת שאתה חי בשביל הסקס הבא עם דנה.
"אני חושב שלא מעט גברים הם חיות של תקווה. הם מביאים את התקווה לעולם, התקווה של הגברים מתמצת בדבר הזה. הם צריכים להביא רצון לסיטואציה תמיד. זה משפט שאמרתי כשנפגשנו. אני לא יודע כמה השתנה".

מי מבשל יותר טוב?
"רן ללא ספק. לקחתי גבר מסוקס, לא ציפיתי שהוא יהיה גם בלבוסטה. הוא מבשל מדהים. לא רוצים שאני אכין כלום בבית, אנשים מתחננים שאני לא אכין כלום".