בצל דחיית השבעת הממשלה ומשבר הקורונה, הגיע יושב ראש סייעת הליכוד ומי שצפוי להיות יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, לראיון אצל אופירה וברקוביץ' וטען כי למרות המשבר הכלכלי הקשה, לא נראה קריסה כלכלית של אזרחים. "אף אחד לא קרס ואף אחד לא יקרוס. בזכות ההתנהלות של ראש הממשלה ומשרד האוצר מנענו קריסה של הכלכלה והבאנו הישגים מדהימים".

יש אנשים שנשארו בלי פת לחם.
"אני מכיר את הבעיות של כולם כי אני מדבר עם אלפי אנשים ואני אומר לכם – אף אחד מהם לא קרס ולא יקרוס. מדינת ישראל נותנת מענה לכולם. אף אחד לא יתעשר בחודשיים הקרובים, אבל אנחנו מקפיאים מצב".

"אני מדבר עם אנשים ופונה כל הזמן למשרדי הממשלה. צריכים להבין, ישראל היא מדינת יציבה כלכלית ויש לה כסף אבל אי אפשר לעשות הוקוס פוקוס. אנחנו לא יכולים להפוך אנשים לעשירים בתקופה הזו אבל אנחנו כן יכולים להביא אנשים למצב שהם יתקיימו. ביטלנו את תשלומי הארנונה, אנחנו משלמים על חל"ת, נתנו מענקים גם לעצמאים וגם לבעלי שליטה. אני אומר לכם וזה מוקלט – בעוד חודשיים שלושה, כשהמשבר הזה יחלוף ויעשו אומדן של כמה עסקים קרסו וכמה נשארו בחיים, אתם תגלו תוצאה נהדרת".

העסקים הקטנים קורסים (צילום: N12)
ח"כ זוהר: "אף אחד לא קרס ואף אחד לא יקרוס" | צילום: N12


"אף אחד לא יעז לצאת נגד ביבי"

זוהר נשאל על כך שלא יהיה שר ואמר כי כבר הוצע לו תיק, אך הוא סירב. "הוצע לי להיות שר, אבל עדיין לא הגיע הרגע שלי. יש לי זמן להתפתח ולהגיע לשולחן הממשלה ומשם להגיע לתפקיד בכיר יותר".

למה לא הושבעה ממשלה ביום חמישי?
"לוקח זמן לרבע את המעגל. אני חושב שצריך לתת לכל פוליטיקאי את המעמד שלו ואת המקום שלו אבל לפעמים עושים מזה יותר עניין ממה שזה באמת. בסוף כולם ימצאו את עצמם בפוזיציה שהם מרוצים ממנה ונוכל לעבוד למען אזרחי ישראל. אני מניח שיהיו כמה לא מרוצים, אבל אף אחד לא יעז לצאת נגד ביבי כי 72% ממתפקדי הליכוד רוצים את נתניהו. מי שיחליט לעשות עניינים ישלם על זה בפריימריז".

כשאופירה שאלה את ח"כ זוהר על כך שדיכטר והנגבי הוותיקים לא קיבלו תפקיד משמעותי ואוחנה כן, הרוחות התלהטו. "מה יש לכם מאוחנה? הוא שר המשפטים הראשון שעשה סדר במערכת המשפט. לא כדי לפרגן לו? די כבר". ברקוביץ' הגיב וטען ש"הדבר הכי יפה שקרה זה שהליכוד לא קיבל את תיק המשפטים".

זוהר לא נשאר חייב ותקף את ברקו: "אתה משחק אותה יפה נפש? אף אחד לא קונה את זה בבית, זה לא אמין. הגישה שלך לביבי מגיעה ממקומות אחרים, מזה שהוא לא בא להתראיין פה פעם אחת בתוכנית. מאותו יום אתה כועס עליו, תסלח לו. לא מחליטים במי לבחור בגלל שהוא לא מגיע לתוכנית שלך אלא לפי מה שטוב למדינה".

ברקוביץ' סגר את הדיון וסיפר כי הוא "לא מאמין לביבי מאז הראיון עם קרן מרציאנו. הוא שיקר כל הראיון ומאז אני לא מאמין לו".