עיר מגורים: רמת השרון

הרגע שהתאהבת בענף הנינג'ה? מהאימון הראשון, לפני ארבע שנים.

איזה מכשול במסלול הכי מדאיג אותך? אין מכשול שמדאיג אותי במיוחד. הדבר שהכי מדאיג, זה היכולת להתמודד עם הלחץ שיש בזמן המסלול ולהצליח לתפקד תחתיו.

מה התכונות שיש בך שבזכותן אתה עשוי לנצח ולזכות בתואר הנינג'ה? אני חזק מאוד, טכני, בעל משמעת עצמית מאוד גבוהה ויכולת התמדה וכוח רצון גבוהים. אני יודע להתמודד תחת לחץ ולהיעזר בלחץ, דווקא כדי להוציא ממני יותר.

שיר שמכניס אותך למוד ניצחון: "Another Level".

מה אתה אוכל לפני ואחרי אימון? לפני: אוכל פרי ושותה "מונסטר", אחרי: אוכל חטיף חלבון עם סלט, טונה, ביצים ופחמימות.

מה אתה רוצה לעשות כשתהיה גדול? לאמן את הדור הבא ולהעביר את הדרך שלי הלאה.

הרגע הכי קשה שחווית באימונים לקראת התוכנית? באחד האימונים לתוכנית שברתי את האף, וזה מנע ממני להתאמן כמה ימים. תיסכל אותי מאוד שאני לא יכול לעשות כלום ואין לי מה לעשות עם זה, חוץ מלשבת ולחכות. כל הזמן הזכרתי לעצמי כמה אני אוהב את זה ושדווקא בגלל שאני מחכה המון, החזרה תהיה מאוד כיפית בשבילי.

מה ענף הספורט האהוב עליך חוץ מהנינג'ה? טיפוס.

מה הפרט הכי מפתיע עליך? אני מתאמן שמונה פעמים בשבוע ואוכל לפי תפריט תזונה מסודר.

פייבוריט מעונות קודמות? יובל שמלא. אני חושב שהוא פרפורמר ברמה הכי גבוהה שיש, וזה מדהים לראות איך כל פעם, למרות כל הלחץ, הוא מצליח להביא את עצמו במסלול.

מול מי מהמתחרים הוותיקים הכי היית רוצה לעשות דו-קרב? מול יובל שמלא. יהיה מגניב לראות מה יקרה בדו-קרב מולו.

מה למדת על עצמך במהלך האימונים לנינג'ה? למדתי על עצמי שכל עוד אני באמת רוצה משהו, אשיג אותו.

איך משלבים לימודים לבגרות ואימונים לנינג'ה? תמיד יש סדר עדיפויות. בחרתי לשים את הנינג'ה תמיד במקום הראשון, אבל חשוב לדעת לאזן ובזמן הפנוי שיש לך לתת קצת תשומת לב ללימודים.

איך אתה מגיב להפסדים? איך תגיב אם תיפול למים? הפסדים זה כמובן לא דבר כיף, זה מבאס ומתסכל, אבל בכל פעם שאני נכשל במשהו אני מזכיר לעצמי שזה לא משקף את מי שאני, שזו רק הדרך למטרה הסופית ושמכישלונות לומדים ונהיים גדולים יותר. אם אפול למים כנראה שאוכל את עצמי על זה תקופה, אבל מהר מאוד אחזור להתאמן בשביל שהדבר הזה לא יקרה בפעם הבאה.

באילו אפליקציות אתה מבלה הכי הרבה זמן? אינסטגרם.

איל היימן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
"מכישלונות לומדים ונהיים גדולים יותר". איל היימן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12

מה הדבר הכי שטותי שעשית? עדיף שלא תדעו.

חווית אהבת נעורים? כן.

אם מישהו רוצה להתקבל לכנופיה, מה הוא צריך לעשות? זה לא כזה פשוט. יש המון אנשים מטורפים בישראל, אבל חוץ מהעובדה שאנחנו מובילים בתחום, בפסגת הפירמידה, אנחנו גם משפחה שבנינו במשך המון זמן. אם לא היה את החיבור הזה בינינו, אני חושב שכל הדבר הזה שנקרא כנופיה לא היה יכול לקרות.