עיר מגורים: מושב חרות

הרגע שהתאהבת בענף הנינג'ה? מגיל אפס אני בספורט, משחק כדורסל מגיל ארבע. בנינג'ה התאהבתי לפני ארבע שנים, כשאבא שלי סיפר לי שיש תוכנית בשם "נינג'ה ישראל ילדים" - וכשנכנסתי בפעם הראשונה למתחם נינג'ה.

איזה מכשול במסלול הכי מדאיג אותך? אין מכשול מסוים שמדאיג אותי, אני רוצה ליהנות ולעשות את שלי. מה שמדאיג אותי זה שאצא בדו-קרב נגד אחד החברים.

מה התכונות שיש בך שבזכותן אתה עשוי לנצח ולזכות בתואר הנינג'ה? תחרותיות והישגיות בספורט. אני חייב את התכונות הללו לאבא שלי ולחינוך מהבית. יש לי ניסיון בספורט, הייתי בהרבה תחרויות חוץ מנינג'ה - כמו תחרויות קפיצה לגובה ואליפויות כדורסל. אני רואה ספורט, מבין בספורט ויודע איך להתמודד עם תחרות.

שיר שמכניס אותך למוד ניצחון: אין שיר אחד כזה, כל שיר שאני מתחבר אליו באותה תקופה. זה משתנה.

מה אתה אוכל לפני ואחרי אימון? אני לא בן אדם שמקפיד על זה. יש לי תזונה מסוימת, אני לא מגזים, אבל אין אוכל ספציפי שאני אוכל לפני ואחרי - אולי משקה אנרגיה.

הרגע הכי קשה שחווית באימונים לקראת התוכנית? פציעה ברגל, שבר תלישה. הייתי מושבת כמעט חמישה שבועות, היה קצת קשה לחזור - אבל התגברתי על זה.

מה ענף הספורט האהוב עליך חוץ מהנינג'ה? כדורסל.

פייבוריטים מעונות קודמות? אדם מלכי, יוגב מלכה, גיל מרנץ ויהונתן הרן.

מול מי מהמתחרים הוותיקים הכי היית רוצה לעשות דו-קרב? לא קריטי. כל עוד זה לא מישהו מהכנופיה שאני חבר טוב שלו, אין לי בעיה להתחרות מול כל אחד.

מה למדת על עצמך במהלך האימונים לנינג'ה? למדתי מה זו מחויבות ושצריך לדעת לשים מטרה ולעקוב אחרי הדד-ליין.

איך משלבים לימודים לבגרות ואימונים לנינג'ה? יש את האימונים ויש את הלימודים - זה לא מסובך יותר מדי. יש לי הקצבה לכל אחד מהם.

איך אתה מגיב להפסדים? איך תגיב אם תיפול למים? אני מניח שאתבאס מאוד, אבל שיר, אני וחברי הכנופיה התנסנו בהרבה תחרויות נינג'ה מחוץ לתוכנית. התנסנו בהפסדים ובניצחונות, יש לנו את הרפרטואר בדבר הזה - אז זה לא משהו זר לגמרי. כמובן שאהיה מתוסכל.

באילו אפליקציות אתה מבלה הכי הרבה זמן? אני לא חולה אפליקציות, אבל משתמש בנטפליקס, אינסטגרם, יוטיוב.

מה המוטו שלך? סבא שלי אמר לי פעם: "צל הרים כהרים". הכל נראה גדול, עד שאתה לומד להתמודד עם זה.

גל שרים (צילום: מתוך "לילה טוב עם גיא פינס", קשת 12)
התכונות הטובות - מהבית. גל שרים | צילום: מתוך "לילה טוב עם גיא פינס", קשת 12

מה הדבר הכי שטותי שעשית? יש יותר מדי.

חווית אהבת נעורים? לא.

אם מישהו רוצה להתקבל לכנופיה, מה הוא צריך לעשות? ההרשמה נסגרה, שייפתח קבוצה נגדית.