השבוע זה קורה: אלופי "נינג'ה ישראל", ההבטחות הגדולות ביותר בעונה הזו, ייפגשו על המסלול וילחמו על מקום בחצי הגמר. בדרך לבאזר יצטרכו לנצח את הדו-קרב, שכפי שגילינו עד כה - מדובר באתגר קשוח וחסר רחמים. האיש שעשה את המידוריאמה עם אצבע שבורה - יוגב מלכה, תאומי ההאשיגו - אשד וכפיר עצמון, אגדת הנינג'ה יוסי בן יוסף והילד שכמוהו טרם פגשנו: מי מהם ילחץ על הבאזר ומי ימצא את עצמו במים?

ארבע שנים הוא חולם על הרגע הזה ומתאמן לקראתו. יוסי בן יוסף, מאייקוני הנינג'ה הגדולים, העפיל לגמר בכל עונה שבה התחרה, אבל לא הצליח להגיע להר מידוריאמה. השנה, המטפס המוכשר רוצה לעשות את זה ובגדול.

גיל: 25
עיסוק: מטפס מקצועי, מאמן אישי ומנטור
ענף ספורט: טיפוס
רפרטואר: עונה רביעית ב"נינג'ה ישראל"
שיא אישי: גמר, שלב 3, הלוחות הצפים (מכשול 15)

אשד עצמון הגיע למסלול עם אחיו התאום, כפיר, והדהים את כולם בשנה שעברה כשעקף את יובל שמלא באליפות ההאשיגו ולקח הביתה 100,000 שקלים. האם יפגוש את סולם ההאשיגו גם בעונה הזו וישחזר את ההישג המדהים?

גיל: 25
עיסוק: מאמן נינג'ה
ענף ספורט: התעמלות קרקע, התעמלות מכשירים
רפרטואר: עונה שלישית ב"נינג'ה ישראל"
שיא אישי: גמר, שלב 1, המדפים הקורסים (מכשול 8)

המתחרה החזק ביותר ב"נינג'ה ישראל", יוגב מלכה, היה במרחק שניות ספורות מלהפוך לנינג'ה הישראלי הראשון וה-16 בעולם. שני דברים קרו בדרך: יובל שמלא ואצבע שנשברה. על אף הפציעה, מלכה טיפס את הר מידוריאמה בפחות מ-30 שניות, אך לא מהר יותר מאשר משמלא - ולכן נשאר בלי התואר. האם יסגור חשבון השנה?

גיל: 22
עיסוק: מאמן ומרצה
ענף ספורט: טיפוס, אגרוף תאילנדי, נינג'ה
רפרטואר: עונה שלישית ב"נינג'ה ישראל"
שיא אישי: גמר, שלב 4, סיים את המידוריאמה ב-29 שניות

הוא לא ניצח באליפות ההאשיגו ואפילו לא זכה להתחרות על מסלול הגמר, אבל לכפיר עצמון יש יכולות לא פחות טובות מלאחיו התאום, אשד. אחרי שהתאמן באינטנסיביות לקראת העונה הזאת, כפיר רוצה - ולגמרי מסוגל - לשבור שיאים.

גיל: 25
עיסוק: סטודנט לרפואה
ענף ספורט: התעמלות קרקע, התעמלות מכשירים, אקרובטיקה
רפרטואר: עונה שלישית ב"נינג'ה ישראל"
שיא אישי: חצי גמר, טיק טוק (מכשול 1)

בשלב זה אסור לנו לספר יותר מדי על מי שמכונה "הילד", חוץ מזה שהוא מסוגל לעשות מסלול נינג'ה שלם עם יד אחת - ושמישהו כמוהו טרם ראינו ב"נינג'ה ישראל". ותיקי הנינג'ה חוששים מפניו, ובצדק - האם יש סיכוי שייקח את העונה הזאת?

"הילד" (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
מסלול נינג'ה על יד אחת. "הילד" | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12