כשבר זומר נפצעה בחזרות ל"רוקדים עם כוכבים" ונאלצה לפרוש מהתחרות, נשבר לנו הלב. הרקדנית המצוינת הזאת לא השלימה את המסע שלה בתוכנית, אבל מי ידע שהתיקון יגיע דווקא במסלול "נינג'ה ישראל", בשעת לילה מאוחרת.

לפני שאחת מהבטחות העונה, יהונתן ביטון, עלה למסלול המוקדמות, סיכם עם זומר כי אם ילחץ על הבאזר, השניים ירקדו ביחד. אומנם ביטון לא צלח את סולם הסלמון אל רחוק מהעין ואף מצא את עצמו מחוץ לחצי הגמר, אבל זומר הגשימה לו בכל זאת חלום - והשניים רקדו בצ'אטה, סגנון ריקוד לטיני, ליד המסלול.

"אני לא יודעת אם אביב מאשר לי להחזיק לך ידיים", צחקה זומר, אבל הלכה עם זה עד הסוף. אנה ארונוב, רונה לי שמעון, אלי מזרחי ודוד דביר אומנם לא היו באזור כדי להעניק ציונים לנאמבר, אבל ביטון החמיא: "הייתי נותן לך 10 מ-10. רקדנית טובה נמצאת לידי, איך אפשר שלא". בתכ'לס, לגמרי אי אפשר.

על אף החגיגה הגדולה, ביטון לא הסתיר את האכזבה מכך שנותר מחוץ לחצי הגמר: "אני לא יודע מה קרה שם, אולי חוסר מחשבה או בעיה בתנועה. אני אנתח את זה לעומק, אבין את הטעות שלי ובטח אחשוב על הרגע הזה שנה שלמה".

"כל מי שמתאמן איתי יודע שהמכשול שאני הכי שונא לעשות, זה אנדרים - אחיזה שאת צריכה לתפוס עם הידיים, מבלי שאת רואה אותה. אני כן עושה את זה לפעמים, אני לא גרוע בזה, אבל אני שונא את זה ולא עושה את זה מספיק. זה מה שהרס לי, שדווקא הדבר שאני הכי פחות מתאמן עליו - היה אצלי במסלול".

מה אתה אוהב פחות, את הקפצית או האנדרים?
"את האנדרים. את הקפצית אני לא שונא, אני חושב שאני מאוד טובה בה".

היית מאוד רגוע על המסלול.
"עשיתי לאורך השנה אימונים מאוד מנטליים ועברתי הרבה תחרויות, כך שידעתי איך להרגיע את עצמי לפני התחרות ואיך להתמודד תוך כדי".

View this post on Instagram

A post shared by yehonatan biton (@yehonatan.biton1)

איך תעודד את עצמך אחרי הנפילה?
"אקיף את עצמי בחברים ומשפחה. יש הרבה אנשים שמתחרים ב'נינג'ה ישראל' ואז יש להם פגרה של כמה חודשים. כשהמיונים מתקרבים, הם מתחילים להתאמן מחדש. אצלי, זה הספורט שלי. אני מתאמן על זה כל הזמן, הלו"ז שלי לא משתנה. אמשיך להתאמן ואם יהיו מוכנים לקבל אותי לעוד עונה, אני אשמח".