מסלול הדו-קרב החדש ב"נינג'ה ישראל" (הערב, שלישי, אחרי החדשות, ערוץ 12) מעורר לא מעט לחץ ודאגה בקרב המתחרים. לאסי עזר ורותם סלע היה רעיון נפלא להפגת המתח, רגע לפני הדו-קרב: תחרות ריקודי מק'אסר, על שם גל "מק'אסר" כהן כמובן.

הסיבה? אחד ממתחרי הדו-קרב, גיא מזרחי, הינו רקדן חובב שטוען כי הוא ממציא ריקוד המק'אסר המקורי. כדי לבחון זאת ביקשו ממנו המגישים לרקוד, ומי שהצטרף אליו היה המתחרה שלו נעם אביקסיס, שהפתיע בעצמו עם יכולות ריקוד מרשימות.

"גם לנעם יש מוב מק'אסרי", התפעל שמלא. ג'רבי הסכימה: "מבחינתי נעם מנצח". רסקין העדיף דווקא את מזרחי והכריז: "תכירו את מק'אסר החדש שמדיח את גל". אסי החמיא, "כפרה עליך, אתה רוקד ממש טוב - וזה בכלל לא ריקוד של מק'אסר, זה ריקוד אחר, הרבה יותר חושני ואלסטי". רותם הסכימה: "זה ריקוד שמגיע מהאגן, בעוד שריקוד המק'אסר שאנחנו מכירים מגיע מהצוואר. זה מק'אסריות אחרת לגמרי".

בשלב הענקת הנקודות רסקין וג'רבי העניקו למזרחי 10 נקודות, בעוד ששמלא תרם את נקודותיו לאביקסיס: "אני נותן את כל הנקודות לנעם. הוא לא היה אמור להיות חלק מהתחרות הזאת, נכנס והפתיע בגדול".

אביקסיס ביקש להודות לשמלא - ועל הדרך הסתבך עם רסקין. "שמלא, תמיד אהבתי אותך. תאמין לי, כולם שם ליצנים", אמר. לכך הגיב רסקין: "וואי וואי וואי. נעם, שיהיה לך בהצלחה במסלול. חכה חכה שתראה בבית את השידור של המסלול, חכה חכה. טוב, חברים, הליצנים רוצים להזניק". רותם צחקה, "וואה וואה, אסור להתעסק עם רסקין". הכל בהומור כמובן, ועם כל הכבוד לריקודים - מה שיקבע מי ינצח אלה יכולות הנינג'ה בלבד.