מעלים הילוך: במוצאי שבת הקרובה יגיע שלב המוקדמות ב"נינג'ה ישראל" לסיומו (אחרי החדשות, ערוץ 12), כשאחד המתחרים במקצה האחרון יהיה דימה דומקוב. בשביל דומבקוב, שהעפיל בעבר לגמר שלוש פעמים, זו הזדמנות לזכות פעם נוספת בכרטיס לשלב חצי הגמר ואולי אף ב-100 אלף השקלים אם יצליח לנצח באליפות ההאשיגו.

רגע לפני שיעלה על המסלול, דומקוב התיישב לשיחה עם גלית ואילנית, אבל כמובן שלא הגיע לבדו - מי שהתלוותה אליו הייתה אמו סבטלנה, שכבר הפכה לכוכבת בעצמה. במהלך השיחה, השניים סיפרו על היחסים שהתהדקו בעקבות "נינג'ה ישראל" ועל האופן שבו מאזנים בין אימונים אינטנסיביים ושגרת חיים רגילה.

פעם רביעית שאתה מגיע לנינג'ה. איך אתה אוסף ומכניס את עצמך לאימונים המפרכים האלה?
"מהילדות החלום היה להיות ספורטאי תחרותי וברגע שיש את ההזדמנות לא מפספסים - קמים בבוקר, מתאמנים וחולמים בגדול".

סבטלנה, תמיד תמכת בו - גם כשזה היה מסוכן?
"כן, כל החיים הוא ככה. הוא התחיל בג'ודו ובכדורסל ובסוף גם פארקור. ניסה כל מיני ענפי ספורט".

דימה, על הפארקור אמא ידעה רק כשהיית צריך ללכת למיון?
"כן, ממש. היה לי תקופה שהיה לי כמו מנוי במיון, אבל התקופה הזאת עברה".

פורמט הדו-קרב מלחיץ אותך יותר?
"זה מלחיץ יותר, כי הפעם אתה לא לבד וצריך לנצח גם את עצמך במסלול וגם את הדו-קרב. זה מכניס 'פלפל' והרבה יותר לחץ".

מעבר לקושי הפיזי, יש פן מנטלי. איך עובדים על זה?
"כל ספורטאי שרוצה להגיע להישגים צריך צוות. משנה לשנה זה הופך להיות יותר ויותר מנטלי".

חלק מהעניין זה תמיכה משפחתית. המסע הזה קירב בניכם כמשפחה?
"כן. כל שנה אני לוקח אותם לתחרויות בלילות במקום לישון. הם תומכים, בעיקר כשאני נופל או נכשל וצריך יותר עזרה. דרך המסע אנחנו הופכים יותר מאוחדים. לפני הנינג'ה לא היינו מאוחדים ככה. בתחרות הזו אני לוקח אותם יחד איתי ואנחנו עוד יותר מתקרבים ומראים אהבה".

בין מכשול אחד לאחר ובין האימונים, דומקוב נדרש לשלב גם את חייו האישיים - עבודה בתור מעצב פנים וגם תחזוק זוגיות. במהלך השיחה הסביר כיצד הוא מנסה לאזן בין הדברים, ומתי מתכנן להציע לבת הזוג שלו נישואים: "אני פשוט מנסה לסדר את הלו"ז ככה שהכל יסתדר, אני חייב לחלק את הזמן גם לסביבה וגם לעצמי", אמר דומקוב, "לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. לפעמים אמא כועסת שאני לא בא לבקר".

ומה עם בת הזוג? הייתה שמועה על טבעת.
"אמרתי לה שאם אני אזכה במדליה באליפות העולם אעשה את הצעד הבא. לא חשבתי על זה, אבל במידה ואזכה באתגר ההאשיגו וב-100 אלף שקלים, בת הזוג תחליט כמה מתוך זה ילך בשביל הטבעת".