איך הגיע צעיר אלמוני מקדימה לאחד הקליפים הכי מדוברים שהוציאה הכוכבת האהובה, נועה קירל? אורן מיץ, בן 27 מקדימה, סבל בילדותו מהצקות ומבריונות. "הייתי רזה וקטן. היו זורקים אותי באוויר אחד לשני, תופסים אותי כמו כדור או צעצוע", תיאר, "ידעתי שיום יבוא ואני אגדל ואתחזק, וכבר לא אהיה במקום הזה".

היום הזה אכן הגיע, וזאת משום שאותו ילד ביישן ונחבא אל הכלים החל להקדיש את חייו לספורט. הערב (שלישי, אחרי החדשות, ערוץ 12) יעלה על מסלול "נינג'ה ישראל" כדי להראות לכולם מה הוא שווה. "מגיל קטן הייתי עושה קפוארה, נורא אהבתי את התנועות, הסלטות והפליק-פלאקים. ככל שהתאמנתי יותר וגדלתי יותר, הרגשתי יותר חזק עם עצמי", סיפר מיץ, "באיזשהו שלב גם גבהתי וגדלתי, ופתאום בנות התחילו להסתכל עליי. פתאום הכל נהיה יותר טוב".

מיץ הפך לבחור מבוקש מאוד ואף הוזמן לאודישן לקליפ "קילר", הראשון שהוציאה נועה בשנת 2015. "קיבלו אותי והשתתפתי בקליפ. נועה וחברות שלה קשרו אותי לכיסא והיא התחילה לרקוד מולי. קצת הובכתי, אבל בסופו של דבר היה פאן". היינו מתחלפים עם מיץ בשנייה, רק כדי להיות קרובים ולו לכמה רגעים לנועה - אבל את מסלול הנינג'ה אנחנו משאירים לו, כי בשבוע הזה, שבוע האלופים, האתגר קשה מתמיד ואין מקום לטעויות.

הקשר בין מתחרה "נינג'ה ישראל" לנועה קירל (צילום: באדיבות רוברטו בן שושן)
הקליפ המדובר | צילום: באדיבות רוברטו בן שושן