לפעמים קל לשכוח את זה בגלל הישגיו הרבים בגיל כל כך צעיר, אבל פרשן "נינג'ה ישראל" החדש שמחזיק בתואר הנינג'ה הישראלי הראשון, יובל שמלא, בסך הכל בן 24. לכן, הוא הופתע מאוד כשאסי עזר פנה אליו עם שאלה שבלבלה אותו.

"שמלא, אתה עשית חומצה היאלורונית בסנטר?", בדק איתו אסי. "מה עשיתי? אני לא מבין מה אתם מדברים אליי", טען שמלא, "אין לי מושג על מה דיברת עכשיו". אסי התעקש: "אל תיתמם לי, אתה לא יודע מה זה חומצה היאלורונית, שמלא?". רותם הסבירה: "הוא לא יודע, אתה יודע למה? כי הוא לא בגיל שלך".

לטענת רותם, שמלא התברך בלסת מרובעת - מהסוג שנשים אוהבות מאוד. "אתם יודעים שזה מה שבנות נמשכות אליו? קו לסת אגרסיבי", סיפרה, "בנות נגמרות מזה". לשמלא זה הזכיר נשכחות: "את יודעת שאמרת לי את זה בעונה הראשונה, בפעם הראשונה שנפגשנו? זה הדבר הראשון שאמרת לי".

הארכיון לא משקר, ואכן בפעם הראשונה שאסי ורותם פגשו את שמלא עשו השניים את ההשוואה המתבקשת בינו לבין קלארק קנט. רותם טענה כבר אז: "בנות נמשכות ללסת מרובעת אצל גברים. כמו שלך, שמלא". לסת מרובעת או עגולה, שמלא תפוס חזק וגר כרגע בניו יורק - אבל מחמאה טובה אף פעם לא הזיקה.