גיל אהרון היה חבר הכנופיה הראשון שעלה על מסלול "נינג'ה ישראל" העונה. חיכה לו דו-קרב קשוח מאוד עם אחד מוותיקי הנינג'ה, יוסי שליט. גיל ניצח את הדו-קרב אומנם, אבל איבד ריכוז ולא שרד את מכשול סולם הסלמון אל המשקפיים. על אף יכולותיו הגבוהות והאימונים האינטנסיביים, גיל מצא את עצמו מחוץ לחצי הגמר.

האכזבה הייתה גדולה. עונה שלמה צפה איך חבריו לכנופיה: אלירן בן דוד, איל היימן, גל ושיר שרים, אילי דגן, אור המושלם, שניאור שמח ואור מטלון, מעפילים אחד אחרי השני לחצי הגמר, רובם אחרי באזר. הערב (ראשון) יקבל גיל הזדמנות להצטרף אל חבריו בחצי הגמר, כשיאבק על הכרטיס האחרון בהחלט במקצה ההזדמנות האחרונה.

בשיחה אישית עם ניב רסקין הודה גיל, "הייתי על ההתחלה ואחריי ראיתי את כולם מצליחים. זה היה קשה. כמה שאני באמת מאושר בשביל החברים שלי, זה צבט לי. אני חייב להיות בחצי הגמר איתם. התאמנתי כמוהם, אני גם ברמה הזאת".

יש תחרותיות ביניכם?
"כן. בכל אימון מישהו אחר אומר, 'אני אנצח את האימון'. אנחנו עושים התערבויות בינינו. יש אתגר, אנחנו מתערבים על לקנות משהו אחד לשני. יש כיף בין לבין".

אתם מצליחים גם ליהנות?
"אנחנו נהנים אחרי, יודעים גם להשתחרר מדי פעם. כולנו ילדים שרק רצו להגשים את החלום שלהם ולהתאמן. כולנו באנו לאדם מלכי ולמתחם שלו ונוצרה שם קבוצה ביחד איתו. התחברנו מאוד, ורואים את התוצאות של זה על המסך".

מה קרה במסלול המוקדמות?
"הוותיקים עדיין איום, יש להם ניסיון - שזה פקטור גדול. על ההתחלה נתקלתי באחד הוותיקים. הדו-קרב הקשה נגד יוסי שליט היה לי כל הזמן בראש, גם בהכנות לתוכנית. אחרי שסיימתי אותו לא הייתי באמת ממוקד בהמשך המסלול, הראש שלי היה רק על הדו-קרב".

ובכל זאת, אין בכם פחד בכלל.
"אנחנו ארבע שנים מתאמנים לרגע הזה. ניצחנו בתחרויות את כולם, בכל תחרות אפשרית. אנחנו לא יכולים לפחד ברגע האמת, זה לא ייתן לנו כלום".

אם שמלא היה מתחרה העונה, הוא היה לוקח?
"אני חושב שאם הוא היה בדו-קרב נגד חבר כנופיה, הוא לא היה מנצח".

מה הסיכויים שלך הערב להעפיל לחצי הגמר?
"אני אופטימי, בא הכי מורעל שיש".