"הבאטמן שלנו": זה היה ערב ענק עבור יוגב מלכה, שחתם את שלב חצי הגמר ב"נינג'ה ישראל". בסיום דו-קרב צמוד ועוצר נשימה עם אורי לינצ'בסקי, מלכה הסתער על המסלול וסחט את עצמו עד טיפת הכוח האחרונה בדרך לבאזר.

הוא פספס אומנם את טבעת קיצור הדרך וכמעט איבד אחיזה במעבר מהלוח הראשון לשני במכשול תפסת מרובה, אבל היה זה ביצוע מפואר שקיבע אותו כמתחרה שמסוגל להגיע למידוריאמה שנה שנייה ברציפות - ואולי הפעם לזכות בתואר.

בשיחה עם בר זומר מיד אחרי הבאזר, הודה מלכה: "ערב מטורף. זו פעם ראשונה שאני מסיים מסלול בתחושה של מלחמה אמיתית. המסלולים בשנה שעברה היו קשים, אבל בחיים לא הרגשתי כזאת מלחמה כמו הערב".

"הרגשתי שאני כבר לא יכול למשוך, שאני נאנק מפאמפ. סיימתי אומנם במקום השלישי, אבל אין סיפוק כזה. איזה כיף שככה נלחמתי ושהבאתי את כל כולי. זה היה מדהים. אני בהיי של החיים, אי אפשר לתאר את זה".

יוגב מלכה במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"פעם ראשונה שאני מסיים מסלול בתחושה של מלחמה אמיתית". יוגב מלכה | צילום: עודד קרני

היו רגעים בדו-קרב שלא היה ברור מי ינצח.
"היה לי דו-קרב ממש קשה. אורי מתמודד חזק, חיה. הוא הוציא לי את כל האוויר. אחרי הדו-קרב ניסיתי לרוץ לעבר המכשול הבא, ולא הצלחתי. הרגשתי עייף וכבד. ניסיתי לעורר את עצמי ולהגיד: אני אצליח. לצערי יצאתי טיפה פחדן עם טבעת קיצור הדרך, ובגלל זה הלכתי למכשול הקשה הזה. הוא סחט אותי לגמרי".

מה קרה בשנייה האחרונה, ממש לפני הידית?
"משכתי בשנייה האחרונה, זרקתי את הבר. זה היה כל כך על הקשקש. בדו-קרב במוקדמות הייתי כל כך בשליטה, סיימתי הכל לפי התוכנית, במדויק. פה הכל התחרבש לי. למזלי הצלחתי להציל את עצמי בשנייה האחרונה. לא יודע מה קרה שם, זה מרגיש כמו חלום רחוק. אני סופר מאושר על זה שהצלחתי, כיף להיות בגמר".

יוגב מלכה במסלול חצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"זה מרגיש כמו חלום רחוק". יוגב מלכה | צילום: עודד קרני

אסי דמע מהתרגשות מהמסלול שלך. כולנו.
"זה כל כך כיף שיש את התמיכה הזאת ואת האהבה מכולם. אני תמיד מנסה לעלות על המסלול ולהיות מי שאני, לתת מעצמי. זה כיף שאנשים מתחברים".

אתה חושב שהעונה הזאת תהיה העונה שלך?
"אני מאמין בכל ליבי ויודע כמה עבדתי קשה. עבדתי קשה לדו-קרבים, עבדתי קשה למידוריאמה, עבדתי קשה למסלולי הגמר. נתתי את כל כולי בשנה הזאת כדי להגיע בלב שלם ולדעת שנתתי הכל. אני אומר עם חזה נפוח וגאה: נתתי את הכל. מרגיש שזה מגיע לי. אגיע לגמר עם חיוך ענק. זאת זכות גדולה ולא מובן מאליו להגיע לגמר שנה שנייה ברציפות. יש לידי אריות חדשים לצד אריות ותיקים והולכת להיות מלחמה לא קלה. הגמר זה סיפור אחר".